Aangezien ik niet denk dat het een bug is, maar wellicht dat ik er overheen kijk, of misschien is het wel zo bedacht...
Onderstaand is een specifiek voorbeeld, maar geldt eigenlijk voor de gehele pricewatch waarbij een product meerdere varianten kent.
Ik was aan het kijken voor de DJI Lito X1 Fly More Combo Plus met een RC 2. Ik zat te kijken bij de reviews, alwaar ik een bruikbare 'korte' review van @Samuel tegenkom:
/f/image/1jpcOUWwJOtF8exFZJk1LuyX.png?f=fotoalbum_large)
Nu weet ik gelukkig dat er verschillende versies van deze drone zijn, en dat een gebruiker voor de Plus-variant een certificaat nodig heeft... daarnaast weet ik hoe ik er wél achter kan komen welke versie Samuel heeft gereviewd, maar ik ben iets bedrevener in Tweakers dan sommige eendagsvliegen die hier via Google belanden
/f/image/BKTFabawM9dXvw9Owa46U2U1.png?f=fotoalbum_large)
Kan er niet een manier worden bedacht, zoals bijvoorbeeld vroeger, voordat Tweakers zijn laatste make-over kreeg, waarmee duidelijk wordt welk product een gebruiker heeft gereviewd?
Als ik de review dus via het account van de reviewer open (dan kan ik wel klikken, niet vanuit de Pricewatch), dan zie ik wel welke versie er gereviewd is:
/f/image/apjHJGJScjl090fObqHvShei.png?f=fotoalbum_large)
Even een vliegensvlugge mark-up voorbeeld van hoe het (imho) beter zou kunnen:
/f/image/NXFDQAbQQMMGoshyncCDfg5U.png?f=fotoalbum_large)
Nou, uh, doe ermee wat je wil! Hopelijk helpt het wat en zet het iemand aan het denken. Kusjes, jeweetwelwie!
Onderstaand is een specifiek voorbeeld, maar geldt eigenlijk voor de gehele pricewatch waarbij een product meerdere varianten kent.
Ik was aan het kijken voor de DJI Lito X1 Fly More Combo Plus met een RC 2. Ik zat te kijken bij de reviews, alwaar ik een bruikbare 'korte' review van @Samuel tegenkom:
/f/image/1jpcOUWwJOtF8exFZJk1LuyX.png?f=fotoalbum_large)
offtopic:
'kort' omdat het geen 'uitgebreide' review is waar je vanuit de pricewatch op kan doorklikken.
Ik lees de review, ik zie staan dat de accu's van deze gebruiker een schamele 24-28 minuten mee gaan, waar volgens het redactionele artikel 37 minuten typisch is...'kort' omdat het geen 'uitgebreide' review is waar je vanuit de pricewatch op kan doorklikken.
Nu weet ik gelukkig dat er verschillende versies van deze drone zijn, en dat een gebruiker voor de Plus-variant een certificaat nodig heeft... daarnaast weet ik hoe ik er wél achter kan komen welke versie Samuel heeft gereviewd, maar ik ben iets bedrevener in Tweakers dan sommige eendagsvliegen die hier via Google belanden
/f/image/BKTFabawM9dXvw9Owa46U2U1.png?f=fotoalbum_large)
Kan er niet een manier worden bedacht, zoals bijvoorbeeld vroeger, voordat Tweakers zijn laatste make-over kreeg, waarmee duidelijk wordt welk product een gebruiker heeft gereviewd?
Als ik de review dus via het account van de reviewer open (dan kan ik wel klikken, niet vanuit de Pricewatch), dan zie ik wel welke versie er gereviewd is:
/f/image/apjHJGJScjl090fObqHvShei.png?f=fotoalbum_large)
Even een vliegensvlugge mark-up voorbeeld van hoe het (imho) beter zou kunnen:
/f/image/NXFDQAbQQMMGoshyncCDfg5U.png?f=fotoalbum_large)
Nou, uh, doe ermee wat je wil! Hopelijk helpt het wat en zet het iemand aan het denken. Kusjes, jeweetwelwie!