hierboven me “proto” setup Het lukt me niet om de onderdelen hieronder te krijgen dus daan maar via het linkje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen zoals Battlefield, Call of Duty en GTA, Fortnite op 1440p met hoge FPS en kwaliteit. Ook wil ik tegelijk kunnen streamen
En misschien af en toe wat video’s en foto’s editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst tussen de 2000-2500 EUR
Als het echt zou “moeten” kan ik iets meer uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke gaming CPU, goede videokaart, minimaal 32GB DDR5 RAM, liefst 2TB SSD, goed moederbord, goede koeling en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren, sta voor alle merken open als het maar kwaliteit is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, zoals ik zei ; 1440p gaming met hoge FPS, goed kunnen streamen en een beetje video en foto bewerken
Ga je overklokken?
Nee zover ik weet niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al het een en ander opgezocht bekeken en vergeleken, maar toch zou ik wat “experts” hier willen laten zien en meningen willen horen voordat ik in een keer 2000-2500 uitgeef. Het is toch geen klein bedrag.
in me vorige topic kreeg ik veel goeie tips alleen helaas is die geslosten dus ik probeer het nog een keer
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen zoals Battlefield, Call of Duty en GTA, Fortnite op 1440p met hoge FPS en kwaliteit. Ook wil ik tegelijk kunnen streamen
En misschien af en toe wat video’s en foto’s editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst tussen de 2000-2500 EUR
Als het echt zou “moeten” kan ik iets meer uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke gaming CPU, goede videokaart, minimaal 32GB DDR5 RAM, liefst 2TB SSD, goed moederbord, goede koeling en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren, sta voor alle merken open als het maar kwaliteit is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, zoals ik zei ; 1440p gaming met hoge FPS, goed kunnen streamen en een beetje video en foto bewerken
Ga je overklokken?
Nee zover ik weet niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al het een en ander opgezocht bekeken en vergeleken, maar toch zou ik wat “experts” hier willen laten zien en meningen willen horen voordat ik in een keer 2000-2500 uitgeef. Het is toch geen klein bedrag.
in me vorige topic kreeg ik veel goeie tips alleen helaas is die geslosten dus ik probeer het nog een keer
[ Voor 11% gewijzigd door gtino op 22-07-2026 15:47 ]