Toon posts:

Voodoo 2

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een compaq machine met Windows ME en nou heb ik laatst er een voodoo 2 kaart in gezet, werkt allemaal prima tot dan ik een driver nodig heb, ik heb er al een aantal geprobeerd maar die bleken dus allemaal niet werken en dat terwijl er toch echt staat drivers for windows me/Voodoo 2

Ik hoop een reactie/hulp te krijgen.

Greetings,

kater <kater@vaag.cx>

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
winME + voodoo2 = RUZIE!
tenminste bij mij, ik heb winME geprobeerd en kreeg
meteen allerlei problemen met voodoo2
met win98SE is er niks aan de hand, en dat is ook nog
eens stukken stabieler dan ME
tevens is het een goed idee om de drivers van de fabrikant
van die voodoo2 te downloaden, dus niet de 3dfx reference drivers!

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Deze drivers hebben het bij mij altijd goed gedaan op m'n oude pctje, onder Windows 95 98 én ME. Als deze het niet doen, zou ik eerst maar ff je systeempje opnieuw installeren en kijken of ie t dan nog niet doet. Doet ie t nog niet terug naar de winkel uiteraard, want dan is die kaart gewoon gaar.

Voodoo II drivers Win 95/98 27 Jan 2000

Verwijderd

Ik zal eerlijk zijn ik heb zelf geen enkele ervaring met Windows ME ik heb hier wel een Cd liggen die had nog geinstalleerd moeten worden, maar dat zal zeer zeker niet meer gebeuren. Inmiddels heb ik al zo ontzettend veel negatieve berichten over Windows ME van veel verschillende mensen gelezen en gehoord dat ME bij mij niet op de Pc komt.

O.a. dat hardware niet of niet goed wordt ondersteund ...

Naar mijn idee is Me enigszins een flop geworden ...

Windows 98 se werkt hier zeer goed en is ook stabiel, nooit problemen alles werkt er ook op. Daar naast draai ik ook Windows NT 4 en Windows 2000, daar kan ik mij prima mee reden ... maar Me wat moet je er mee :? :? :? ...

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35
ik heb altijd een vooddo 2 gehad en werkte altjid perfect met windows me.
nooitproblem mee gehad

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

Topicstarter
Thx for the reacties, en jullie hebben helemaal gelijk :o)
Een vriend van me gaat van de week windows 2000 voor me kopieren dus dan zegge we vrolijk Goodbye to ME en het is idd een flop.

Greetings,

kater <kater@vaag.cx>

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zondag 23 september 2001 00:26 schreef kater het volgende:
Greetings,

kater <kater@vaag.cx>
Uit de faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Als dit je enige posts zijn die je op dit board denkt te maken dan kun je deze reply negeren... anders zou ik toch ff de faq doorlezen (scheelt een hoop gezeik :) )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Je moet ook niet windows ME instelleren..
Windows 2000!!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zondag 23 september 2001 00:34 schreef QuakeMASTER het volgende:
Je moet ook niet windows ME instelleren..
Windows 2000!!
Je stelling onderbouwen zou ook leuk zijn.

Zoiets als: windows ME heeft een dikke memory leak, loopt vaker vast, etc etc :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1