Ik ben nieuw bij Immich. Ik zou graag op een goede manier alle gezichten registreren, maar kunnen jullie mij helpen met de juiste manier?
Een paar dingen gebeuren:
Dat is geen echt probleem in geval 1. Maar in geval 2 wel, want nu mis ik mogelijk foto's van iemand omdat ze zijn gekoppeld aan het verkeerde gezicht.
Dan optie 2: Het gezicht verwijderen. Dat moet per foto en is niet echt een fijn werk. Maar, komt deze dan niet alsnog terug bij een volgende scan? Voordat ik heel enthousiast hier een halve dag op stuk sla...
Een paar dingen gebeuren:
- Gezichten worden geregistreerd die ik niet wil opnemen in mijn bibliotheek.
- Een "wazig" gezicht wordt herkend, van iemand die van mij niet herkend hoeft te worden (achtergrond). Daar worden vervolgens gezichten van mensen die ik wil wil opnemen aan gekoppeld.
Dat is geen echt probleem in geval 1. Maar in geval 2 wel, want nu mis ik mogelijk foto's van iemand omdat ze zijn gekoppeld aan het verkeerde gezicht.
Dan optie 2: Het gezicht verwijderen. Dat moet per foto en is niet echt een fijn werk. Maar, komt deze dan niet alsnog terug bij een volgende scan? Voordat ik heel enthousiast hier een halve dag op stuk sla...