Bluetooth / Wifi speaker set voor overkapping

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-07 20:57
Ik ben op zoek naar een speaker (set) voor onder onze overkapping. Eén klein nadeel; de overkapping is net klaar en ik heb alle elektra leidingen weg gewerkt onder de grond en in de muren. Een loze leiding voor een speaker kabel ben ik echter vergeten. Wel heb ik links en rechts in de hoek stroomaansluitingen om een actieve speaker aan te sluiten.

Wat ik zelf gevonden heb zijn bijvoorbeeld speakers van Power Dynamics; https://www.maxiaxi.com/power-dynamics-ws40ab-bluetooth-en-wifi-speakerset-ipx5-200w-4-inch-zwart/

Van deze speakers is er echter maar 1 actief en 1 passief, wat betekent dat ik de twee alsnog met een speakerkabel moet verbinden. Ik zoek dus eigenlijk een set met 2 actieve speakers zonder kabel er tussen, maar die kan ik dus niet vinden, of één goede speaker die op 1 plek kan hangen.

Het hoeft trouwens echt geen festival te worden. Af en toe radio op de achtergrond of soms wat hardere muziek bij een feestje zou top zijn. De speakers hangen trouwens ook altijd droog, dus of outdoor speakers een must is betwijfel ik ook.

Iemand tips?

Alle reacties

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:27

CeesKees

I rest my Kees

Ik ben sinds een maand erg fan van de Sonos Play; hiermee heb je niet alleen buiten een leuke speaker, maar ook binnen een prima toevoeging.

uitvoering: Sonos Play Zwart

https://www.sonos.com/nl-nl/shop/sonos-play

(dus niet alleen met Bluetooth aan te sturen, maar ook via WiFi)

[ Voor 3% gewijzigd door CeesKees op 21-07-2026 15:49 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49
Optioneel zou je ook nog kunnen kijken naar de meer draagbare Bluetooth speakers zoals van bv JBL. Deze ondersteunen vaak TWS (true wireless stereo) waardoor je er twee draadloos als stereopaar kunt koppelen.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik weet niet hoe je woont, maar denk alsjeblieft aan je buren. In het grootste deel van Nederland staan de huizen zo dicht op elkaar, dat muziek onder je overkapping ook hoorbaar is in de tuin van de buren. Sommige buren storen zich daar niet aan, voor anderen betekent het dat ze niet meer fijn buiten kunnen zitten.