TV/Tuner-kaart en Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Topicstarter
Ik ben van plan een tv/tuner-kaart te kopen voor mijn nieuwe pc. Na het grondig doorspitten van reviews wil ik wel graag een Miro PCTV PRO gaan kopen. Het probleem is echter dat ik WindowsXP draai en ik gewoonweg niet weet of de MIRO kaart met dit besturingssysteem samen kan werken. Mijn vraag is of iemand weet of dit het geval is.

Zo niet, zijn er tv/tuner-kaarten waarvan wel bekend is dat ze gewoon met windows xp werken?

Gadgeteer

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik heb zelf nog geen ervaring met XP en die kaart, wel met Windows 2000 en daar is het zo dat ik de bijgeleverde software niet aan de gang krijg (ook niet de updates van internet)
maar de driver van internet doet het wel, en dan kan ik andere (gratis en legale) software gebruiken om te capturen en om tv te kijken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 20:18
Ik heb de Miro PCTV Pro en deze werkt prima onder Windows XP. :)

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Topicstarter
Muyz: Met de bijgeleverde software of met een speciale driver van internet.

Ennuh....tevreden over de kaart?

Is de afstandsbediening nou ook voor winamp te gebruiken met een tweak? Of was dat nou zo bij die Hauppage kaarten.

Gadgeteer

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik heb er geen afstandsbediening bij :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 20:52
doet t prima, wel ff de nieuwste updates downloaden, Pci performance enhancer voor sommige mobo's installen en gaan met die geit

owja, als je alleen roze beeld krijgt, zet dan ff je kleuren naar 16 bit

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 20:18
Op vrijdag 21 september 2001 18:41 schreef Rookstar het volgende:
Muyz: Met de bijgeleverde software of met een speciale driver van internet.

Ennuh....tevreden over de kaart?

Is de afstandsbediening nou ook voor winamp te gebruiken met een tweak? Of was dat nou zo bij die Hauppage kaarten.
Ik heb de drivers gedownload van http://www.pinnaclesys.com Dan werkt het prima onder XP. Ik ben zeer tevreden over de kaart, zowel onder Windows, als onder Linux. Ik dacht inderdaad dat je de afstandsbediening ook voor Winamp kon gebruiken, maar hoe precies dat weet ik niet..ik zit overigens dicht genoeg bij mijn toetsenbord om de afstandsbediening niet te hoeven gebruiken :).

• lolo_konijn
  • Laatst online: 19:30

lolo_konijn

huppel de huppel

er zit een profile.ini file ergens in je pinnacle dir, daar kan je hem gaan editen.

(ik kan nu gewoon mij pc er mee bedienen, vooral de mogenlijkheid om de pc ook uit te zetten is ideaal)

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Pagina: 1