iPad Pro M1 laadt niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07 14:28
Ik heb een iPad Pro M1, gekocht bij Apple in 2023 en altijd perfect functionerend.

Laatst was de accu helemaal leeg en heb ik de iPad 2 maanden niet gebruikt en toen ik deze dit weekend weer aan de originele 20W iPad lader + kabel aansloot gebeurde er niets.

inmiddels me uiteraard rot gegoogled ( hard reset geprobeerd en de iPad minimaal 24 uur aan de lader aangesloten gelaten), waarbij de achterkant wel warm wordt maar de iPad nogsteeds niet aangaat.

Aangezien de iPad verder geen schade heeft en altijd perfect gefunctioneerd heeft vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben 🙂

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Klinkt alsof de accu ver onder z’n ‘nulpunt’ zit.. je zou kunnen proberen om ‘m eerst wat op te laten warmen (op de verwarming of in de zon, niet te lang) zodat je device ‘lekker warm’ voelt. Vervolgens aankoppelen. Soms is de accu dan wat makkelijker in het oppakken van de laadstroom. De warmte die je nu voelt, komt waarschijnlijk enkel van het laadcircuit af en niet de batterij zelf.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07 14:28
Michael Knight schreef op maandag 20 juli 2026 @ 18:35:
Klinkt alsof de accu ver onder z’n ‘nulpunt’ zit.. je zou kunnen proberen om ‘m eerst wat op te laten warmen (op de verwarming of in de zon, niet te lang) zodat je device ‘lekker warm’ voelt. Vervolgens aankoppelen. Soms is de accu dan wat makkelijker in het oppakken van de laadstroom. De warmte die je nu voelt, komt waarschijnlijk enkel van het laadcircuit af en niet de batterij zelf.
Thanks voor de tip! Ik ga het proberen 👍🏼