Brother printer MFC-L8690CDW interface met mijn Win11 PC

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Vraag

• Naalroc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Mijn vraag betreft in eerste instantie, of ik hier goed zit in verband met vragen over mijn Brother printer MFC-L8690CDW en de interface met mijn windows 11 PC, die ik nu een half jaartje heb, en waarbij niet alles werkt zoals bedoeld
...Als dit niet de juiste plaats is om daarover vragen te stellen, waar kan ik beter terecht. Ik heb de gebruiksaanwijzing, die ik iet helemaal heb gelezen, omdat deze 700+ pagina's zijn.

14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos

Alle reacties

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

ð“…“ ð“‚‹ ð“…“ ð“‚‹ ð“…“ ð“‚‹

Je moet het formulier gebruiken, het probleem duidelijk uitleggen en vertellen wat je wel gedaan hebt om het probleem op te lossen. PDF leesprogramma's hebben meestal een ingebouwde zoekfunctie waarmee je kunt zoeken naar bijvoorbeeld een foutmelding.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:29

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat werkt er precies niet?

Krijg je foutmeldingen?

Hoe is de printer aangesloten? Wifi? Ethernet? USB? Voodoo magie?

Zoveel vragen ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX9070XT - V750 Gold - Kubuntu 26.04LTS

• Naalroc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Ik herhaal even , waarmee ik begon:

"Mijn vraag betreft in eerste instantie, of ik hier goed zit in verband met vragen over mijn Brother printer"

Zit k hier op de juiste plek om hierover te discussiëren, of moet ik naar een ander deel van dit forum. als ik hier goed zit, dan zal ik mijn 2 probleempjes hier goed beschrijven

14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:29

nelizmastr

Goed wies kapot

Ja je ziet hier goed, anders had een moderator het topic wel een schopje gegeven naar een ander (sub)forum :)

Overigens had je beter niet het discussie template kunnen pakken, want dan mis je de essentiële vragen die bij een probleemstelling horen zoals:

Probleemomschrijving
Wat je allemaal al geprobeerd hebt om het zelf op te lossen
Relevante hard- en software

Dus graag proberen deze punten uit te werken voor ons zodat we je het beste kunnen helpen naar een oplossing.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX9070XT - V750 Gold - Kubuntu 26.04LTS

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Naalroc schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:26:
[...]

Zit k hier op de juiste plek om hierover te discussiëren, of moet ik naar een ander deel van dit forum. als ik hier goed zit, dan zal ik mijn 2 probleempjes hier goed beschrijven
Het forum is voor inhoudelijke vragen. Voor vragen over hoe het werkt kun je altijd mij of een andere moderator rechtstreeks een bericht sturen en dan antwoorden we graag.

In dit geval:
- ja, dit is de juiste plek voor een vraag over een printer. Zorg als je die vraag stelt wel voor zoveel mogelijk relevante informatie, zoals anderen hier al aangeven.
- nee dit is niet de juiste plek voor een meta-vraag als dit, dus ik sluit deze topic.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.