Producten niet aan vergelijker toe te voegen op mobiel.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fflow
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
1. Welk probleem ervaar je?
Op de mobiele website kan een product niet aan de vergelijker worden toegevoegd. Het scherm kantelen helpt niet.

2. Waarom is dat een probleem?
Producten vergelijken kan hierdoor niet op mobiel.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Regelmatig. In ieder geval elke keer als ik producten wil vergelijken op mijn mobiel.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
De knop "vergelijken" ook toevoegen op de mobiele website zoals die ook op de pc zichtbaar is.

Alle reacties

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-07 20:31

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

Welke browser gebruik je?

• fflow
  • Niet online
Ik gebruik de Vivaldi browser.
Op de pc staat de knop vergelijken links van "willen". Er is hier naar mijn idee genoeg ruimte voor drie iets kleinere knoppen. Als ik beeld kantel dan worden 'willen' en 'hebben' breder. De knop 'vergelijken' komt er niet bij.

Heb jij wel de knop 'vergelijken' op je mobiel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAbQsZLoQagkxrp9rHRD5KfDBJE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XOzuOlg7srrtBcnRtq0oqoMm.png?f=fotoalbum_large

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

• fflow
  • Niet online
Dank :D Dat werkt ook.
Maar het zou mooi zijn als we er geen work around voor nodig moeten hebben en Tweakers dit in de website bouwt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In je screenshot staat de editie 'Wit' met een dropdown voor andere varianten. Daarnaast staat een knopje, dat is 'toevoegen aan vergelijken'. Het is dus wel degelijk zichtbaar, ook bij jou.

Commandline FTW

• fflow
  • Niet online
Dank. Dat was me totaal niet duidelijk.

De knop heeft geen uitleg en staat niet links naast 'willen'. Het ziet er helemaal anders uit dan op de desktop.
Ik had niet de relatie gelegd met 'vergelijken'. En gezien de tip voor de custom CCS weten meer mensen dit niet zo lijkt het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iP_2kdcGFFt7z9ca_h0z5AYa_oQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DAcDKmll29oBYzeU8WLdXwFs.jpg?f=fotoalbum_large

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik bezoek de PW zelden en al helemaal niet op mobiel, maar heb op desktop met Firefox even de pagina in mobiel view geforceerd, dan zie je de tooltip bij de knop. Zodoende wist ik dat, dat was wat je zocht.

Commandline FTW

• fflow
  • Niet online
Dank voor het uitzoeken :D Op mobiel zijn er geen tooltips.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:47

MsG

Forumzwerver

De tooltip is precies een ding dat je niet hebt op mobiel. Goed om te weten dat er inmiddels een knop voor is. Maar ben het wel eens met de TS dat dit totaal niet duidelijk is. Voorheen was dit een van de knoppen naast hebben en willen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1