Ik heb al een tijdje dit probleem met mijn S24 en mijn vrouw heet het zelfde op haar s25
Wij krijgen geen melding van onze reolink deurbel en ook niet van van Messaging van Homeassistant. Maar ook met de maandelijkse sirene test
Met de telefoon open komen deze meldingen wel gewon binnen
Het OS is OneUI 8.5
Wat ik al heb geprobeerd:
alleen deze kan ik niet vinden:
Houd je vinger ingedrukt op een leeg stuk van je vergrendelscherm (of ga via Instellingen naar Achtergrond en stijl).
ik kom op de "instellingen startscherm" Maar zie geen ic0ntje onder de klok. ik zie helemaal geen klok.
Ik heb al diverse youtube fimpjes bekeken en uitgebreid gezocht met google maar kan nergens vinden wat ik verder verkeerd doe.
Er komen gewoon geen meldingen met lockscr
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen , ik word er ondertussen een beetje gek van
Wij krijgen geen melding van onze reolink deurbel en ook niet van van Messaging van Homeassistant. Maar ook met de maandelijkse sirene test
Met de telefoon open komen deze meldingen wel gewon binnen
Het OS is OneUI 8.5
Wat ik al heb geprobeerd:
- Instellingen > Meldingen > Meldingen op vergrendelscherm.
- Zet de schakelaar bovenaan aan en selecteer Inhoud weergeven.
- Zorg dat Waarschuwings- en stiltemeldingen (Alert and silent notifications) is aangevinkt.
- Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen en schakel Beheer van meldingscategorieën per app in.
- Ga terug naar Instellingen > Apps en tik op de app waarmee je problemen hebt (bijv. WhatsApp of Gmail).
- Tik op Meldingen en zorg dat Toestaan is ingeschakeld.
- Tik op de specifieke categorieën (bijvoorbeeld Berichten) en controleer of Weergeven als pop-up is ingeschakeld
- Optimalisatie van Batterij en Slaapstand Uitzetten
alleen deze kan ik niet vinden:
Houd je vinger ingedrukt op een leeg stuk van je vergrendelscherm (of ga via Instellingen naar Achtergrond en stijl).
- Tik op het icoontje van de vergrendelscherm-aanpassing.
- Tik op het notificatie-icoon onder de klok.
ik kom op de "instellingen startscherm" Maar zie geen ic0ntje onder de klok. ik zie helemaal geen klok.
Ik heb al diverse youtube fimpjes bekeken en uitgebreid gezocht met google maar kan nergens vinden wat ik verder verkeerd doe.
Er komen gewoon geen meldingen met lockscr
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen , ik word er ondertussen een beetje gek van
mrbert