Foutieve informatie

Pagina: 1
Acties:

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:25
Artikel: nieuws: Dell-pc's crashten bij Windows-securityupdate: Microsoft brengt oplos...
Auteur: @Hayte

Er staat in dit artikel over KB5121767:
Deze update is dan ook alleen bedoeld voor de getroffen Dell-pc's.
Dit is blijkbaar incorrect, want op mijn zelfbouw-pc met een ASUS-moederbord heb ik ook deze update gekregen enkele dagen nadat KB5101650 al geïnstalleerd was:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WvwvX6-lxPx5_E1zQw1AGmoKnw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DODheQudaEAhZugMgcoiKsew.png?f=fotoalbum_large

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:55

Hayte

Nieuwsredacteur
richy3908 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 13:04:
Artikel: nieuws: Dell-pc's crashten bij Windows-securityupdate: Microsoft brengt oplos...
Auteur: @Hayte

Er staat in dit artikel over KB5121767:

[...]

Dit is blijkbaar incorrect, want op mijn zelfbouw-pc met een ASUS-moederbord heb ik ook deze update gekregen enkele dagen nadat KB5101650 al geïnstalleerd was:
[Afbeelding]
Nou ja, foutief ... Je kan de update downloaden en installeren, ja, maar de update bevat alleen verbeteringen voor die specifieke Dell-pc's. Dus je hebt er verder niks aan. Dat bedoelde ik met 'bedoeld voor'.

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:25
Oké, zo heb ik je zin in ieder geval geïnterpreteerd, dat deze update alleen op de getroffen Dell-modellen zou worden aangeboden. Ik zou het anders verwoord hebben.