euro / kWh bij accu's

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
euro / kWh zou hier handig zijn.
"Accu (Wh)" zou misschien capaciteit moeten zijn en is in kWh.
Zelfde voor Max.
Een aantal kolommen zijn afgekort wat zorgt voor onduidelijkheid, is er geen ruimte voor de volledige tekst?

categorie: Thuisbatterijen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpVLtwsTv5817SfA7B8U9ThCnNw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/peb5pGfNA53TLyX0vcSxdvRN.png?f=user_large

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:26

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Olaf van der Spek schreef op zondag 19 juli 2026 @ 10:14:
euro / kWh zou hier handig zijn.
"Accu (Wh)" zou misschien capaciteit moeten zijn en is in kWh.
Zelfde voor Max.
Een aantal kolommen zijn afgekort wat zorgt voor onduidelijkheid, is er geen ruimte voor de volledige tekst?

categorie: Thuisbatterijen

[Afbeelding]
Euro / kWh is bij deze toegevoegd. Staat onder de accucapaciteit, filter standaard uitgeklapt :)

Bij Accu (Wh) en max heb ik cap. achter de naam geplakt.

De afkortingen in de kolommen zijn inderdaad een beetje rommelig geworden. Ooit was het idee dat deze al leesbaar zouden moeten zijn, voor je de pulldown opent. Maar in de loop der jaren is dat stukje smaller geworden, tot nu dat je misschien 4-5 karakters kwijt kan. Er waren laatst wat ideeën geopperd wat betreft deze kolommen, ik wacht daar de resultaten van af tot daar wat meer duidelijkheid over is. Voor ik alles nu ga aanpassen naar langere namen en dat ik alsnog aan de slag kan omdat er weer iets iets veranderd in de weergave. Als er onduidelijkheden zijn, zullen we dit per geval bekijken, zoals ik nu heb gedaan met de accucap(aciteit) ;)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Glaanie schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 16:19:
Euro / kWh is bij deze toegevoegd. Staat onder de accucapaciteit, filter standaard uitgeklapt :)
Thx!
Bij SSDs wordt "€ / TB" gebruikt, zou dat hier ook kunnen dus "€ / kWh"? En mogelijk standaard als tweede kolom?