Toon posts:

[lightwave 7] boek over 6.5 voldoet ook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek 1 of twee goede boeken over lightwave 7, maar dit is nog erg nieuw en dus weinig beschikbaar. Volstaat een boek over 6.5 dan ook of zijn er veel verschillen ten op zichte van de nieuwste versie?

Lightwave applied
inside lightwave

Deze twee titels werden mij aangeraden...

Verwijderd

Over een paar maanden komt het boek Inside Lightwave 7 uit van Dan Ablan
Is een zeer goed boek
Ikzelf heb een boek over Lightwave 6 van dezelfde schrijver. Is zeer compleet en het is een handig naslagwerk
Dus nog ff een paar maandjes wachten en dan heb je een vet goed boek
Dat is dan ook het eerst eboek van Lightwave 7 dat uit komt op de handleiding van Newtek na :)

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

Yup, de boeken van Dan Ablan zijn erg goed, in het geval van LW 6.0 en 6.5b kun je ze zelfs als manual beschouwen aangezien de manuals daarvan nou niet echt top zijn...

Overigens zijn zijn video's ook een goede aanbeveling, maar helaas niet zo makkelijk hier te krijgen..

Hier in NL is het wel prijzig om een Lightwave boek aan te schaffen, nou ja dit geld voor de meeste 3D-Graphics boeken hier....terwijl in grote delen van de wereld de prijzen meer tegen die van de uitgevers liggen...
Het kan goedkoop uitvallen om ze te bestellen bij o.a. Amazon...zo heb ik herhaaldelijk al 50,- bespaard..

Over Inside Lightwave 7 kan ik wel zeggen dat je niet 100% moet rekenen op de aangekondigde release dates...die schuiven nogal....het is zelfs zo dat hij eerst gepland stond op 10 september, maar did werd ineens january 2002...

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

Even op topic terugkomen...

Lightwave 7.0 is in grote mate hetzelfde als 6.x, en dan bedoel ik qua basis functionaliteit en interface..

Dus over het algemeen zijn die boeken toereikend, en als je de lightwave 7 manual er naast legt dan zijn de verschillen geen storing voor je werk..

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

Verwijderd

Topicstarter
Thx heb ook effe op de site van die man gekeken en daar zegt hij ook dat inside lightwave 6 perfect is voor 6, 6.5 en 7 en dat zijn nieuwe boek gewoon een aantal extra hoofdstukken heeft over nieuwe functies in 7 + dat alle hoofdstukken die in 6 ook zaten nieuwe tutorials hebben, dus ga morgen kijken of ik aan 6 kan komen en dan begin volgend jaar als ik de smaak te pakken heb, 7 ook kopen! :)
Heb ik twee hele goede naslagwerken!
Hoop dat Donner hem heeft! Bedankt voor jullie reacties...

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07
Zijn er ook Nederlandse sites waar je deze boeken kan bestellen?

edit: Laat maar. Ik zag het op Proxis al staan. Dure boekjes trouwens... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon bij Donner halen in Rotterdam, ehm nou ja laat maar, heb net de laatste gekocht! :)

Verwijderd

Bij mij was bij comcol Inside Lightwave [6] 149,-

Verwijderd

Topicstarter
Damn heb hem vandaag bij donner voor 168 gekocht! :(
Nou ja, is wel een geweldig boek trouwens!
Pagina: 1