Forumberichten zoeken op trefwoord

Pagina: 1
Acties:

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:10
1. Welk probleem ervaar je?
Graag zou ik alle forumberichten willen doorzoeken op een trefwoord om de nieuwste berichten met dat trefwoord te vinden. Neem bijvoorbeeld het trefwoord KPN. Als je daar nu op zoekt, is het voor zover mij bekend alleen mogelijk om te sorteren op de datum van de laatste reactie in een topic, niet de laatste reactie die overeenkomt met de zoekopdracht.
Ik zou het handig vinden als ik een chronologische lijst zou kunnen zien van alle berichten waar een trefwoord in voorkomt.

2. Waarom is dat een probleem?
Doordat de zoekfunctie nu topic-gefocust is, kunnen kleinere topics of losse reacties ondersneeuwen onder grote topics waarin een trefwoord toevallig een keer is genoemd.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Een paar keer per week

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Omdat ik geen verstand heb van de technische achtergrond van GoT, laat ik dit graag aan de devs over. Maar een zoekfunctie die lijkt op de zoekfunctie waarmee je alle berichten van een specifieke user kunt opvragen, zou denk ik een mooi begin zijn.

Als deze functie al bestaat, hoor ik het natuurlijk ook graag. Ik heb de forum FAQ gelezen maar het kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb.