Een paar weken geleden heb ik een speed pedelec gekocht waarvan de koplamp en claxon niet werkte. Ik heb met haarspelden en ijzerdraadjes wat metingen gedaan om e.e.a. uit te sluiten. Helaas blijkt dat ik met het terug plaatsen van de connector een pinnetje dubbel gedrukt heb; blijkbaar had ik die pin dus iets scheef gemaakt met mijn metingen.
De fietsenmaker geeft aan hier niets mee te kunnen, enige optie nieuwe motor
Ik heb contact gehad met wat reparatieshopjes maar die geven aan dat print verwijderen en laten repareren minimaal honderden euro's kost.
De praktische oplossing die ik zie is om de voeding af te takken van de conenctor van het achterlicht die er rechts naast zit. In de software zou de vermogensbegrenzing aangepast moeten kunnen worden dus dit zou moeten kunnen.
Voordat ik daar aan begin wilde ik hier toch nog eens kijken of er wellicht slimme tools zijn om zo'n pin mogelijk recht te buigen. Het is echt heel klein spul en zit diep; je kunt er nauwelijks maar wellicht zijn er opties die ik niet ken
Bosch Performance Line Speed motor | 45km/h | Gen4 | 0275007072 (BDU490P)
:strip_exif()/f/image/1y9ob8DTpc842yl5uiMT4SCI.jpg?f=fotoalbum_large)
De fietsenmaker geeft aan hier niets mee te kunnen, enige optie nieuwe motor
De praktische oplossing die ik zie is om de voeding af te takken van de conenctor van het achterlicht die er rechts naast zit. In de software zou de vermogensbegrenzing aangepast moeten kunnen worden dus dit zou moeten kunnen.
Voordat ik daar aan begin wilde ik hier toch nog eens kijken of er wellicht slimme tools zijn om zo'n pin mogelijk recht te buigen. Het is echt heel klein spul en zit diep; je kunt er nauwelijks maar wellicht zijn er opties die ik niet ken
Bosch Performance Line Speed motor | 45km/h | Gen4 | 0275007072 (BDU490P)
:strip_exif()/f/image/1y9ob8DTpc842yl5uiMT4SCI.jpg?f=fotoalbum_large)
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]