Goedkope kleine robotzuiger die met grote zooi om kan gaan?

Pagina: 1
Acties:

• jjchriz
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Ik zoek een robotstofzuiger van maximaal 6 cm hoog die om kan gaan met grote zooi. Voor een klein appartement.

Tot nu toe krijg ik te horen dat met mijn meubelkeuze. Veel klassieke meubels met veel poten en poeha, er niks is. Van roomba bezitters.

Maar nu met (tijdelijk) 6 katten in huis en iedere dag zuigen lijkt het me wel fijn als er gewoon een kleine disk rondt rijd die een poging doet.

De 6cm is de hoogte die nodig is om onder al mn kasten te kruipen. Hij moet ook met random zooi op de grond kunnen omgaan. Als in lekker eromheen zuigen (dat doe ik ook) (niet aan mn vriendin vertellen)

Hoeft geen groot bereik te hebben

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Selecteren op hoogte kan je denk ik zelf opzoeken in de specs.
Echter, zooi op de grond is lastig. Ik ruim dagelijks alles op / aan de kant en nog raakt er vaak een schoenveter, touwtje, groter stuk papier of een kattenspeeltje in verstrikt halverwege de kamer en stopt hij er mee.

Hou er ook rekening mee dat, met name een goedkope, behoorlijk luidruchtig is. Als je hem 's nachts rond laat gaan in een niet-groot appartement kan je (of de buren) er wakker van worden.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• jjchriz
  • Niet online
Dankje voor de tips! Ik ga zelf ook eens op zoek.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Is het een harde eis dat er ook onder de meubels gezogen wordt? Voor het dagelijkse werk kan je ook een model nemen die hoger is, en aan al je andere wensen voldoet. Dan zelf nog eens in de zoveel tijd zelf met de stofzuiger onder de meubels zuigen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
6 cm bestaat niet, geen enkele robotstofzuiger kan dat voor zover ik weet. Daarnaast gaan goedkoop en goede obstakelontwijking ook niet samen, alleen de duurdere modellen zijn uitgerust met (RGB) cameras. En zelfs dan zuigen ze nog steeds schoenveters, kabels, speeltjes en kleine meuk op.

Je hebt een Rowenta Explorer Serie 6 van 6cm hoog doordat hij geen Lidar toren heeft. Onder meubels van 7cm rijden lukt wel, maar 6 cm niet. Met veel geluk misschien 6.5. Maar die zal qua obstakelontwijking geen hoogvlieger zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 17-07-2026 14:35 ]

• jjchriz
  • Niet online
Dankje, de meubels zijn 6,5. Niet optimaal geschreven van mijn kant. Ik ga eens kijken!
Pagina: 1