Hee iedereen!
Ik ben op zoek naar een laptop die ik comfortabel mee kan nemen in de tas en die ik kan gebruiken voor grafische taken.
Ik ben op zoek naar de volgende specificaties in de laptop:
Van wat ik begrijp, is het heel belangrijk om een dedicated GPU te hebben met dit soort taken. Ik kan goed begrijpen dat een gaming laptop de meest logische keuze is, maar gezien de vele keren dat ik door de week heen moet verplaatsen met een rugtas op de fiets, is het comfortabeler om iets lichters te hebben dat ook de aangeraden resolutie heeft. Als de gaming laptop de 2kg niet overschrijdt en het in een gebruikelijke tas past, dan ben ik gewoon bereid om een gaming laptop te kiezen.
Ik heb een aantal opties uitgezocht, maar adviezen/tips/hints worden zeker gewaardeerd:
- Acer Nitro V 14 ANV14-61-R9K9 14 (Megekko)
- ASUS Zenbook 14 OLED (Megekko)
- Lenovo IdeaPad Flex 5 (Megekko)
- Acer Aspire 14 (Megekko)
- DELL Precision 5490 14 (Compridis)
- ASUS TUF Gaming A14 FA401UM-RG010W 14 (Alternate)
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben op zoek naar een laptop die ik comfortabel mee kan nemen in de tas en die ik kan gebruiken voor grafische taken.
Ik ben op zoek naar de volgende specificaties in de laptop:
- Budget €1200 - €1300 (hoger als het écht beter/verstandiger is)
- Windows 11
- Licht in gewicht - Ongeveer 2kg (meenemen in rugtas op de fiets)
- 14inch - 15inch Scherm formaat
- 16 tot 32gb RAM
- Opslag van minstens 500gb
- Software en taken:
- Photoshop, Inkscape, Corel Painter, etc.
- Video editing (voornamelijk Canva)
- Website building (Wordpress, Squarespace, etc.)
- Geen noodzaak, maar zou mooi zijn: Blender (3D modeling programma)
Van wat ik begrijp, is het heel belangrijk om een dedicated GPU te hebben met dit soort taken. Ik kan goed begrijpen dat een gaming laptop de meest logische keuze is, maar gezien de vele keren dat ik door de week heen moet verplaatsen met een rugtas op de fiets, is het comfortabeler om iets lichters te hebben dat ook de aangeraden resolutie heeft. Als de gaming laptop de 2kg niet overschrijdt en het in een gebruikelijke tas past, dan ben ik gewoon bereid om een gaming laptop te kiezen.
Ik heb een aantal opties uitgezocht, maar adviezen/tips/hints worden zeker gewaardeerd:
- Acer Nitro V 14 ANV14-61-R9K9 14 (Megekko)
- ASUS Zenbook 14 OLED (Megekko)
- Lenovo IdeaPad Flex 5 (Megekko)
- Acer Aspire 14 (Megekko)
- DELL Precision 5490 14 (Compridis)
- ASUS TUF Gaming A14 FA401UM-RG010W 14 (Alternate)
Alvast bedankt voor de hulp!