mass power ac adapter nbs24j240083he van BonecoH300 is stuk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bephi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-07 12:44
Mijn vraag
...Waar kan ik een nieuwe of een vervanger kopen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Op Google gezocht maar kan er geen wijs uit worden

Alle reacties

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
@bephi
Bedankt voor je bericht. Om te beginnen is de titel van het topic niet geschikt; deze leest nu als een mededeling in plaats van als een gerichte, bondige vraag. Het merk en type Boneco H300 zijn prima om in de titel te laten staan, maar het specifieke typenummer van de adapter hoort daar niet thuis en kan beter in de startpost zelf worden vermeld. Een titel als "Vervangende adapter voor Boneco H300 gezocht" maakt in één oogopslag duidelijk wat de vraag is.

Wat de inhoud betreft is je vraag op dit moment nog te onvolledig om je goed te kunnen helpen. Merk en type van het apparaat zijn wel genoemd, maar de specifieke kenmerken van de adapter zelf ontbreken nog, zoals de uitgangsspanning en stroomsterkte en het type aansluiting. Met name bij een ronde pin-aansluiting zijn er vaak universele alternatieven te gebruiken, maar dan moet wel bekend zijn om welke maat en polariteit het gaat. Daarnaast is het vak "Relevante software en hardware die ik gebruik" ingevuld met "nvt", terwijl daar juist deze gegevens thuishoren. Ook is het handig te weten waar je aan merkt dat de adapter stuk is, of je al contact hebt gehad met de winkel waar je het product oorspronkelijk hebt gekocht in verband met eventuele garantie, en hoe oud het product ongeveer is.

GoT is bovendien geen zoekmachine voor losse, onvolledige vragen: een topic moet voldoende context bevatten om andere gebruikers in staat te stellen direct mee te denken, in plaats van dat zij eerst zelf op zoek moeten naar wat er precies bedoeld wordt.

Wil je de startpost en de titel bijwerken met deze informatie, zodat andere gebruikers je gericht kunnen helpen? Mocht dit niet gebeuren, net als bij eerdere topics die je hebt geplaatst, dan zullen we ook dit topic weer op slot moeten zetten.

Home Assistant Configuratie V&A

• bephi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-07 12:44
zet maar op slot