• wimsteppe
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fRsx1s9K/IMG-7065.jpg

Het is een 75MLED950

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Heb alle instellingen al doorlopen maar vind geen oplossing. Help

[ Voor 12% gewijzigd door wimsteppe op 15-07-2026 18:09 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:31

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bedoel je dat je de individuele leds ziet? Dan hangt 'ie te dicht op de muur en zul je er wat meer afstand van moeten maken; dan verspreidt het licht zich beter.

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:23

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Kun je eens even wat meer schrijven? Moeten wij raden wat er mis is op de foto? Waarom vind je de zijkanten raar? Het is niet de bedoeling dat lezers moeten gaan gokken naar jouw probleem.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @wimsteppe Welkom op het forum van Tweakers. Je hebt de juiste plek gevonden om hulp te krijgen. Hier op Tweakers verwachten we echter ook een stukje eigen inzet, zowel van de vraagstellers als van de antwoordegevers.

Waar doel je precies op? Wanneer deed dit zich voor? Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen? Waarom werkte dat niet? Wat verwacht je van ons? Enz.
edit:
Wat @dmantione zegt dus

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 15-07-2026 18:51 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• wimsteppe
Mijn excuses.

Ik kon het moeilijk uitdrukken maar ik zie idd de leds apart. De vorige hing ook op dezelfde plaats en afstand.

Dit zou het moeten zijn https://www.philips.be/c-p/75MLED950_12/the-xtra-4k-ambilight-tv

De tv heb ik zo gekocht in de winkel. De verkoper had het nog nooit gezien.

Updates zijn ok, alle instellingen geprobeerd maar het blijft zoals het is.

Bij mij is de ambilight niet vloeiend maar met aparte ledjes precies. Ik vroeg me af of iemand ervaring had hiermee.

[ Voor 8% gewijzigd door wimsteppe op 15-07-2026 19:03 ]

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
• Aanbevolen afstand tot de muur:
A. Bij montage aan een muur, plaatst u de TV 7 tot
10 cm van de muur.
Alternatief is ambilight uitzetten natuurlijk, of omruilen voor eentje zonder als zo dicht op de muur een vereiste is.

• wimsteppe
Dicht op de muur is geen vereiste maar heb nu al het ophang systeem hangen. Moet ik nu zoeken naar een ander en verder ophang systeem. Lijkt me raar. Soit, ik ga hem er af halen iets verder van de muur houden.

• wimsteppe
Net geprobeerd, klopt deels maar dan moet jij echt wel meer dan 10 cm van de muur hangen…

Lijkt me ook niet de bedoeling. Soit heb een ticket aangemaakt bij Philips via de winkel:

Toch bedankt!
Pagina: 1