Weet dus iemand hoe je precies alle spyware uit kazaa kan verwijderen zonder dat kazaa de melding gaat geven dat het niet meer compleet is?
Volgens mij kan dat niet 
Je kan beter een spyware loze halen, grokster of morpheus of zo.
Ad-aware al geprobeerd, maar die haalt de voor kazaa benodigde componenten ook weg, waardoor kazaa dus niet meer start. En het moet toch kunnen, vind kazaa nou net wel een erg fijn programma. Niemand een oplossing?
gewoon Morpheus downloaden, zie er hetzelfde uit als Kazaa
yup Morpheus is de truc
is gewoon Kazaa alleen dan zonder die sjit.
is gewoon Kazaa alleen dan zonder die sjit.
edit:
Oh ja vergeet neit t reclameprogje te verwijderen dat achterblijft als je Kazaa verwijdert
Oh ja vergeet neit t reclameprogje te verwijderen dat achterblijft als je Kazaa verwijdert
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Jawel hoor.Op vrijdag 21 september 2001 17:22 schreef eamelink het volgende:
Volgens mij kan dat niet
Met At Guard (Firewall). Gewoon alle outbound TCP/IP attempts vanuit Kazaa blocken. (Vind ik handig, heb toch geen shares aan staan)
Ok, heb nu ook morpheus gedownload. Wat is er eigenlijk beter aan dan kazaa? Bedoel, heb nog niet geinstalleerd, maar wil dit toch even weten. Wordt een netwerk met even veel users en files gebruikt, of gebruikt morpheus alleen musiccity? Dacht dat kazaa meerdere gebruikte. En met morpheus kun je dus ook films, musicvidz, docs, software, games enzo downloaden?
Morpheus IS Kazaa (daar kom je nog wel achter als je het geinstalleerd hebt, op sommige plaatsen is de naam niet eens veranderd), maar dan een aangepaste versie die niet al die Spyware heeft...Op vrijdag 21 september 2001 17:38 schreef Begi het volgende:
Ok, heb nu ook morpheus gedownload. Wat is er eigenlijk beter aan dan kazaa? Bedoel, heb nog niet geinstalleerd, maar wil dit toch even weten. Wordt een netwerk met even veel users en files gebruikt, of gebruikt morpheus alleen musiccity? Dacht dat kazaa meerdere gebruikte. En met morpheus kun je dus ook films, musicvidz, docs, software, games enzo downloaden?
Ja, maar dat lijkt me toch wel een GROOT voordeel...Op vrijdag 21 september 2001 17:43 schreef Begi het volgende:
Aha, ok, das dus wel mooi, maar het enige voordeel is dus dat er geen spyware inzit?
Jaja, is het natuurlijk ook. Vind Morpheus trouwens wel wat mooier dan Kazaa. Alleen het quickstart-logo en het taskbarlogo zijn wat lelijker, maar ja, details!
Die reclame is vrij simpel te verwijderen (kraakje)! 
S.
(maar ja, 't is illegaal dus mag het hier niet)
S.
(maar ja, 't is illegaal dus mag het hier niet)
Een tweede voordeel van Morpheus tegenover Kazaa vind ik dat die fel groen/roze kleuren eruit zijn.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
kan er iemand ene werkende downloadlink vna morpheus zetten (download.cnet doet het hier niet) en die link hier eerder vraagt om passwrods
Human Bobby
Ik draai hier Grokster, ziet er ook hetzelfde uit enzo, werkt perfectOp vrijdag 21 september 2001 17:22 schreef eamelink het volgende:
Volgens mij kan dat niet
Met Ad-aware kan ik hier gewoon alles weghalen en kazaa werkt daarna nogOp vrijdag 21 september 2001 17:25 schreef Begi het volgende:
Ad-aware al geprobeerd, maar die haalt de voor kazaa benodigde componenten ook weg, waardoor kazaa dus niet meer start. En het moet toch kunnen, vind kazaa nou net wel een erg fijn programma. Niemand een oplossing?
Maar ja...
Draai naast KaZaa ook Morpheus.
Powered by ProBNC
Verwijderd
maar hoe kan je als je kazaa hebt verwijdert en morpheus geinstalleert het reclame prog verwijderen?
Heb hem pas een paar dagen draaien, zou het dus niet wetenOp zaterdag 22 september 2001 01:14 schreef mistraldk het volgende:
maar hoe kan je als je kazaa hebt verwijdert en morpheus geinstalleert het reclame prog verwijderen?
Powered by ProBNC
Grokster heeft gator, hoe verwijder ik dit?? zonder dat het stopt met werken
Ik dacht dat je tijdens install kan selecteren dat Gator niet mee komt - en en anders kan je uninstal doen. In ieder geval AdAware verwijderd alles voor je, je wilt alleen een dummy cd_clint.dll gebruiken zodat het wel blijft werken.Op donderdag 25 juli 2002 14:22 schreef Phant0m het volgende:
Grokster heeft gator, hoe verwijder ik dit?? zonder dat het stopt met werken
Of kazaa lite gebruiken, dan krijg je geen spyware mee
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
En dat werkt fatsoenlijk?Op zaterdag 22 september 2001 01:09 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Met Ad-aware kan ik hier gewoon alles weghalen en kazaa werkt daarna nog
Maar ja...
Draai naast KaZaa ook Morpheus.
Ik heb een hele tijd geleden ook kazaa en Morpheus erop gehad, Maar wanneer ik een van beidden opende, dan opende die vaak de andere, dus wanneer ik morpheus starte heel vaak kazaa en andersom ook af en toe.
En anders download je toch kazaa lite, is precies hetzelfde als kazaa, maar zonder de spyware.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
De Morpheus van nu is alleen van naam gelijk aan die van September 2001Op donderdag 25 juli 2002 14:56 schreef kretzzzman het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden ook kazaa en Morpheus erop gehad, Maar wanneer ik een van beidden opende, dan opende die vaak de andere, dus wanneer ik morpheus starte heel vaak kazaa en andersom ook af en toe.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Niet helemaal, dacht ik. Lite heeft geen begrenzing op de bitrate, afaik. (Reactie op DAlchemist)
Dit is onmogelijk met de normale kazaa. Download gewoon Kazaa Lite. Is kazaa maar dan zonder de spyware en een paar handige xtra functies (als je die wil)
Wèh zedde gij??
hoe kom/maak ik een dummyOp donderdag 25 juli 2002 14:33 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdens install kan selecteren dat Gator niet mee komt - en en anders kan je uninstal doen. In ieder geval AdAware verwijderd alles voor je, je wilt alleen een dummy cd_clint.dll gebruiken zodat het wel blijft werken.
Of kazaa lite gebruiken, dan krijg je geen spyware mee
Verwijderd
[url="http://www.kazaalite.nl"]www.kazaalite.nl[/url] 
//edit//
- No Adware
- No Spyware
- No banners
- No bitratelimit for mp3 files
- No irritating websites loaded into KaZaA
- No crappy BDE Viewer
- No f*cking Bonzi Buddy

//edit//
- No Adware
- No Spyware
- No banners
- No bitratelimit for mp3 files
- No irritating websites loaded into KaZaA
- No crappy BDE Viewer
- No f*cking Bonzi Buddy
Zie de cd_clint.zip in [topic=442884]Op donderdag 25 juli 2002 16:23 schreef Phant0m het volgende:
hoe kom/maak ik een dummy
Verwijderd
Kazaa lite is de oplossing. Je kan Kazaa wel helemaal spyware vrij maken zonder al te veel moeite maar je hebt wel effe een DLL file nodig om hem te laten lopen. Een besmette DLL is nl clint.dll, maar die heb je wel nodig. Je kan trouwens wel een fake clint.dll vinden op het net.
Hier bijv: [url="http://www.cexx.org/cd_clint.zip"]http://www.cexx.org/cd_clint.zip[/url]
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Grokster en Morpheus spywarevrij zijn? Op zeker?
Hier bijv: [url="http://www.cexx.org/cd_clint.zip"]http://www.cexx.org/cd_clint.zip[/url]
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Grokster en Morpheus spywarevrij zijn? Op zeker?
Verwijderd
Dat is dus echt TOTALE onzin he. Je kan gewoon de normale Kazaa gebruiken. AdAware werkt niet omdat dit domme proggie simpel weg gewoon alles wegooid.Op donderdag 25 juli 2002 15:03 schreef Havocnl het volgende:
Dit is onmogelijk met de normale kazaa. Download gewoon Kazaa Lite. Is kazaa maar dan zonder de spyware en een paar handige xtra functies (als je die wil)
Je kan beter Diet Kazaa downloaden en gebruiken [url="http://www.tweakers.net/meuktracker/2301"]http://www.tweakers.net/meuktracker/2301[/url]
features:
- Removes all BANNERs, POP UP ads, and Spyware!
- Built in Advanced Download Accelerator!
- Makes searchs faster, and more results!
- Removes the extra buttons (Bonzi, Shopping, etc)
- Adds QUICK search shortcuts to the systray!
- Changes the KaZaA Start homepage
- Also works with Grokster and Morpheus v1.90+!
- Translated into 8 different languages so far!
Verwijderd
Inderdaad Ad-Aware gebruiken, maar die haalt ook CD_clint.dll weg die je juist nodig hebt. Een add-free versie daarvan moet je dus downloaden en voordat je KaZaa weer opstart terugzetten in de program directory. Voila!
Of KaZaaLite downloaden en installeren. Geripte versie.
Of KaZaaLite downloaden en installeren. Geripte versie.
Verwijderd
gew00n kazaa-lite gebruiken, ben er zelf zeer tevreden over. Met ad-aware maar 1 dingetje gevonden na install.
Lekker lameOp vrijdag 21 september 2001 17:35 schreef willem169 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Met At Guard (Firewall). Gewoon alle outbound TCP/IP attempts vanuit Kazaa blocken. (Vind ik handig, heb toch geen shares aan staan)
Minimaal 50 gb share-en als je een beetje wil downloaden.
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
das dus die dummy file..Op donderdag 25 juli 2002 23:45 schreef Det0w het volgende:
gew00n kazaa-lite gebruiken, ben er zelf zeer tevreden over. Met ad-aware maar 1 dingetje gevonden na install.
maar hebben jullie in de gaten dat dit topic uit september 2001 stamt?
#
Verwijderd
Ja, had ik in de gaten, kweenie waarom iemand deze weer moest activeren. Wil misschien zuinig zijn met het aantal topics.
Verwijderd
Lijkt mij ook het beste:Op donderdag 25 juli 2002 14:58 schreef DAlchemist het volgende:
En anders download je toch kazaa lite, is precies hetzelfde als kazaa, maar zonder de spyware.
Staat ook gelijk spyware vrije versie van audiogalaxyOp vrijdag 26 juli 2002 10:53 schreef clayton het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste:
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Heb je alleen niet veel aan als Audiogalaxy niet meer werkt.Op vrijdag 26 juli 2002 14:33 schreef kaasszje het volgende:
[..]
Staat ook gelijk spyware vrije versie van audiogalaxy
Maargoed, alles in dit topic is eigenlijk wel met de search te vinden..
#
Pagina: 1