• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 14:02
Ik zat sinds jaar en dag naar alle tevredenheid bij SoHosted, maar die zijn een paar jaar terug overgenomen door YourHosting. En die hebben de afgelopen jaren de prijzen echt belachelijk verhoogd. Tijd om te vertrekken dus.

Via een thread hier ben ik bij Esmero uitgekomen en dat klinkt allemaal goed. Het belangrijkste voor mij is dat twee mailboxen inclusief alle mails meegenomen kunnen worden. Zij zeggen dat allemaal te regelen, maar dan hebben ze wel de inloggegevens van het Yourhosting-controlpanel nodig. Kan ik ze daarmee vertrouwen? Want daarmee kunnen ze natuurlijk een hoop ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:11

Eris

-

Je kan het eenvoudig zelf doen via:

https://imapsync.lamiral.info/X/

Gewoon een mail account aan maken in de nieuwe control pannel en dan username / password /server gegevens invullen

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 14:02
Thanks. Voorkeur heeft dat zij het doen. Mailbox is ook groter dan 3 GB

GamiQ, de game notes app met game maps!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ze verhuizen ook de websites. Dus mocht je die verhuizen kunnen ze die ook deleten.

Als je de reviews leest. https://www.webhosters.nl/hosting-bedrijven/esmero/ Gaat dat goed.

Mocht ze de boel neppen. Dan zouden die reviews er denk ik wel zijn.

Tip. Verhuizing afgerond? Pas je wachtwoorden aan van de mailbox ;). Dan weet jij alleen die.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
En ze hebben de inloggegevens van je controle-paneel niet nodig, maar de IMAP wachtwoorden van de mailboxen. Dus hooguit kunnen ze je mailbox leegmaken, een kopie houden voor eigen gebruik, etc, maar ze kunnen niets in je webhosting omgeving van SoHosted.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Het gaat om IMAP-mailboxen?
Als de mail al in een mailbox op je PC staat is het retesimpel, zonder dat je daarvoor SoHosted of Esmero aan het werk hoeft te te zetten of een externe tool te gebruiken...
  • Haal even het wachtwoord weg bij het bestaande account in je mailprogramma
  • Maak, met de gegevens van Esmero (inkomende en uitgaaande mailserver, poorten, wachtwoord) het adres opnieuw aan
  • Sleep alle mappen en mails van het oude naar het nieuwe account en geef het de tijd om te synchroniseren... klaar

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1