55 inch smart tv tot 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Cacheman
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 14-07 23:29
Ik zoek een?
55 inch smart tv (liefst van Samsung)

Wat is je budget?
Tot 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streaming diensten bekijken zoals Netflix en Videoland. Gaming op de switch.

Wat heb je zelf al gevonden?

Mijn vriendin wil een nieuwe tv aanschaffen. Ze had deze op het oog Samsung QLED 4K 55Q7F3 (2025). De prijs is 580 euro.

Ik zat even te vergelijken op prijs maar zie dit type niet veel terug online.

Heb eerlijk gezegd niet echt veel verstand van tv's en het aanbod maar zou dit een goede aankoop zijn of zijn er betere alternatieven tov dit exemplaar?

Prijs tot 600 euro. 55inch smart tv (liefst van Samsung).

Welke vragen heb je hier nog over?

Zijn er betere alternatieven ipv de Samsung QLED 4K 55Q7F3 (2025).

Alle reacties

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:53
Wanneer je graag een Samsung TV wil, kun je beter naar de 55Q80F kijken. Deze is momenteel bij bol.com te koop binnen jullie budget.

Door het MiniLED paneel van de Q80F krijg je o.a. een betere uniformiteit en meer HDR impact.

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 21:04

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Je vraag is in de huidige vorm goed niet te beantwoorden, omdat niet duidelijk is waar jouw wensen liggenp, je vertelt te weinig over jouw situatie. Zit je bijvoorbeeld altijd recht voor de televisie, of zit je er met je gezin omheen? Erg relevant voor de kijkhoeken. Kijk je vooral 's avonds (lichtopbrengst onbelangrijk), of ook overdag? Valt er zonlicht op de televisie. Wil je Netflix/Videoland kijken met ingebouwde apps, of heb je een mediaspeler? Ben je gevoelig voor het stoorlicht bij zwart beeld, of maar dat je niet uit?

Vertel alsjeblieft veel meer over jouw situatie en jouw wensen, dan kunnen wij kijken of de televisie daaraan voldoet.

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 21:04

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Er is niet gereageerd met meer informatie. :-( Dan gaat deze discussie gaat op slot.