horizontal scroll in collapsble tabel op FF mobile lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
review: Kindle vs. reMarkable vs. Paperslate - Het beste digitale notitieblok... specifiek bij de uitklapbare tabellen met specs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qypBFF-RlFKe28Zwa4-2ZlZC1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MY4ADv2Ylq5D8ek51G7sNzAb.jpg?f=fotoalbum_large
Ik zie dat er nog een kolom naast staat, maar horizontaal scrollen werkt niet (zowel ingelogd als private tab in Firefox)

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Open tabel van artikel, probeer horizontaal te scrollen of klikken. Beiden werken niet

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Horizontaal scrollbare tabel of een button om te navigeren

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Zie boven

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox Android 152.0.5 op pixel 7a

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:18

MsG

Forumzwerver

Op mijn Android-toestel met Chrome 150.0.7871.114 werkt dit zijwaarts scrollen hier ook niet. Is het wel een slimme tabel uberhaupt, of gewoon een statische tabel die afgekapt wordt door de beperkte breedte?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:19

crisp

Devver

Pixelated

Doordat de tabel initieel verborgen is "ziet" de javascript niet dat deze te breed is en scrollbaar gemaakt moet worden...

Intentionally left blank

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:17

sanzut

It's always christmas time

iOS 26.5.2 met Safari heeft hetzelfde probleem.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 21:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op desktop kan je hetzelfde krijgen. Bij Firefox is ctrl+shift+M de sneltoets voor mobiele weergave. Je kan dan ook niet met de pijltjestoetsen heen en weer.

Sidenote, bij deze pagina staat er boven de specs tabellen ook een 'knop' voor 'Alles openen'. Die opent alleen de tabel er direct onder. Als je die zelf open klapt, staat er nog steeds 'Alles openen' en doet het niks, anders dan de tekst veranderen naar 'Alles sluiten'. Maar eigenlijk is er helemaal geen 'alles', want de andere tabellen op de pagina hebben eenzelfde knop die alleen voor de tabel er direct onder werkt. En de tabellen hebben ook geen meerdere secties zoals bij de PW wel is bij Specificaties.

Commandline FTW

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Bij review: Kindle Scribe Colorsoft - Sterke rivaal voor reMarkable Paper Pro zag ik dat dit nog niet voor mij werkt op FF mobile.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de status hier van is? O-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:19

crisp

Devver

Pixelated

Gropah schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:36:
Bij review: Kindle Scribe Colorsoft - Sterke rivaal voor reMarkable Paper Pro zag ik dat dit nog niet voor mij werkt op FF mobile.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de status hier van is? O-)
We hebben de carrousel widget herschreven, wat dit probleem onder andere ook oplost. Echter moet er nog een data-conversie gedaan worden voordat we dat kunnen releasen.

Intentionally left blank

Pagina: 1