Vraag

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Hallo, ik ben niet zeker of dit in dit forum thuis hoort, maar aangezien het om een Android smartphone gaat, dacht ik van wel.

Ik neem m'n Samsung Galaxy S24 altijd mee naar de gym. Nu vind ik het soms wat vervelend om deze tijdens de sessie telkens mee te nemen en ergens op de grond naast het toestel te leggen, bij m'n drinkfles bvb. Daarom vroeg ik me af of er magnetische hoesjes bestaan die sterk genoeg zijn om aan het metalen fitnesstoestel te hechten.

Zelf heb ik wel al gezocht op 'magnetic phone case' maar dan kom ik uit op zaken als magsafe-compatibele hoesjes. Volgens mij vereisen deze echter dat de basis zelf (magsafe laadpuck, phone-mount...) ook magnetisch is. Of zie ik het verkeerd, en hechten magnetische hoesjes sowieso ook aan een metalen (ijzer, maar niet magnetisch) voorwerp?

Zo ja, heeft er iemand een linkje naar een hoesje dat gegarandeerd werkt? Alvast bedankt!

Alle reacties

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik heb een MAG case van QuadLock voor mijn S23 Ultra. Deze is altijd magnetisch en blijft dus bijvoorbeeld ook aan een metalen tafel plakken. Dus zo'n soort hoesje zal moeten werken op alle* metalen overvlakten. Voor de S24 bijvoorbeeld deze.

*Hou er wel rekening mee dat als die gym toestellen van aluminum zijn gemaakt, dat ze niet magnetisch zijn en dat dus uberhaupt niet gaat werken. Geen idee of dat ook daadwerkelijk het geval is.

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
@NL-RaVeR bedankt voor de tip, ik ga het hoesje dat je voorstelt eens bekijken. En idd, ik zal wel zeker moeten zijn dat het niet om fitnesstoestellen van aluminium gaat 😊

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:31
Idd quadlock mag case. Op platte ijzeren objecten blijft dat prima plakken