hulp gezocht met GTA 5 mod van Ironman installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• GamerTom
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 12-07 15:02
Hallo allemaal,

Mijn zoon Tom van 17 jaar (ontwikkelingsniveau 3 a 4 jaar) speelt graag GTAV op de PS5. Nu kijkt hij ook veel youtubefilmpjes over GTAV en ziet zijn youtubers als bijvoorbeeld Iron Man spelen. Dat wil hij ook en het lukte mij de afgelopen 4,5 uur niet om voor elkaar te krijgen.

Ik heb steam geinstalleerd op de acer nitro 5 laptop, GTAV gekocht en met hulp van Ai diensten heb ik geprobeerd het voor elkaar te krijgen. Ook via youtube tutorials. Maar soms werken dingen niet zoals in het filmpje en Ai diensten die slaan soms stappen over lijkt het.

Bijvoorbeeld OpenIV online en offline werken niet bij mij. ik krijg server error en bij offline installeren dat doet diet gewoon niet. Na 4,5 uur stoeien met mods installeren heb ik het maar opgegeven.

Ik ben nu (zondag 12-7 14:50) inmiddels GTA weer opnieuw aan het installeren en alle downloads en installs mbt de mods heb ik weer weggehaald. Zo kan ik met een schone lei beginnen. Dat is beter denk ik.

Ik zoek alleen wat hulp om het voor elkaar te krijgen. Als iemand tips heeft of misschien tijd heeft om mee te kijken dan graag.

Groetjes Arend en Tom.

Alle reacties

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Geen recente ervaring met het installeren van mods, maar misschien heb je hier toch iets aan.

Het kan zijn dat je mod niet meer werkt met de nieuwste GTA‑versie, of dat hij niet compatibel is met de enhanced of normale editie. Vaak ontstaan dit soort problemen door versie verschillen tussen software die los van elkaar geupdate word..

Ik zou beginnen met het opnieuw installeren van de benodigde software volgens de meest recente handleidingen voor mod‑installatie. Test daarna eerst met een mod die recent is uitgebracht, zodat je kunt uitsluiten dat het probleem door een verouderde mod komt.

Daarnaast helpt het als je hier op het forum aangeeft welke versies je precies gebruikt:
– welke mod‑tools je hebt geïnstalleerd
– welke GTA5‑versie je draait
– tot welke update je game is bijgewerkt

Mijn vermoeden is dat je tegen een versie‑incompatibiliteit aanloopt.

[LTS][MTS][HTS]