Beste Stucadoor Expert,
Ik heb een vraag over de afwerking van dagkanten van binnenramen met MDF. Ik zou zo’n afwerking in mijn keuken willen toepassen, maar de aannemer/timmerman geeft aan dat dit problemen geeft met het stucwerk. Ik vond een voorbeeld van een dergelijke afwerking op de website opmaatzagen-nl maar zij konden mij niet verder helpen (zie foto's onder met zwart gelakte MDF dagkanten).
/f/image/JXXa83dAg8LoYDXrhvyxeGYv.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/SpptwoARFAfpvVllVvMBiCAe.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZqQqOuM2UOt4IsLOIS51iOss.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/hTAx0m2R6hpRYNZNRZBuzAUF.webp?f=fotoalbum_large)
Weet u of er direct tegen de haakse buitenkant van de MDF daglat aangestukt kan worden? Of moet er tegen deze haakse kant een stucstop worden aangebracht? Of kit of een andere oplossing? Ik heb foto’s en een schets van het probleem weergegeven.
:strip_exif()/f/image/EhjhisHENtLunLkqWQjzCaXO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ituWFbYwzjOhWvLqdTOS0RRn.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kunt u mij een advies geven. Bij voorbaat veel dank.
Ik heb een vraag over de afwerking van dagkanten van binnenramen met MDF. Ik zou zo’n afwerking in mijn keuken willen toepassen, maar de aannemer/timmerman geeft aan dat dit problemen geeft met het stucwerk. Ik vond een voorbeeld van een dergelijke afwerking op de website opmaatzagen-nl maar zij konden mij niet verder helpen (zie foto's onder met zwart gelakte MDF dagkanten).
/f/image/JXXa83dAg8LoYDXrhvyxeGYv.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/SpptwoARFAfpvVllVvMBiCAe.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZqQqOuM2UOt4IsLOIS51iOss.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/hTAx0m2R6hpRYNZNRZBuzAUF.webp?f=fotoalbum_large)
Weet u of er direct tegen de haakse buitenkant van de MDF daglat aangestukt kan worden? Of moet er tegen deze haakse kant een stucstop worden aangebracht? Of kit of een andere oplossing? Ik heb foto’s en een schets van het probleem weergegeven.
:strip_exif()/f/image/EhjhisHENtLunLkqWQjzCaXO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ituWFbYwzjOhWvLqdTOS0RRn.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kunt u mij een advies geven. Bij voorbaat veel dank.