25 jaar oude internetcommunity Bokt heeft juridische…

Pagina: 1
Acties:

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 12:56

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Topicstarter
Artikel: nieuws: 25 jaar oude internetcommunity Bokt heeft juridische problemen en zoe...
Auteur: @TijsZonderH

Beste Tijs.

Bij het artikel staat een snip van een forumpost. De poster van dat bericht voelt zich niet prettig dat ze zo massaal op Tweakers staat. Is het mogelijk een wat Neutralere afbeelding van het forum te plaatsen zoals bijvoorbeeld de frontpage van het forum?

*empty*

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik ben geen redactie, maar het staat toch ook op Bokt gewoon openbaar leesbaar? Op het screenshot is niemand ingelogd..

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 12:56

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Topicstarter
Klopt. Echter ik las een bericht van de poster die zich er niet prettig bij voelde dat het zo uitgelicht word op andere media. Over het algemeen is het bereik van Tweakers groter dan Bokt. Ik kan de poster dan ook wel begrijpen dat iets wat voor de poster gevoelig is meegenomen wordt een een groot bereik terwijl dat misschien puur voor Bokt was bedoeld. Vandaar ook dat ik vraag of er een algemener screeshot geplaatst kan worden. Ik denk dat dat een redelijk verzoek is.

*empty*

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:56

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Zeker redelijk, ik heb het aangepast! Kleine moeite, had niet door dat het dit effect zou hebben. Ik heb ook op Bokt ff een berichtje geplaatst, dank voor de heads-up! :)

Wilt u meer handtekeningen lezen, blijf dan aan de lijn.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-07 11:10
"Bokt stapte al naar de kantonrechter"

Dat klopt niet. PZB heeft ons gedagvaard, daarom moesten wij voor de kantonrechter verschijnen. Voor het zover was hebben we er zo ongeveer alles aan gedaan om een zitting bij de rechter te voorkomen.

PZB is dus naar de rechter gestapt, niet Bokt.nl

Dank voor het artikel O+

[ Voor 6% gewijzigd door bartvb op 11-07-2026 11:10 ]

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:56

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Thanks Bart, pas ik aan!

Wilt u meer handtekeningen lezen, blijf dan aan de lijn.

Pagina: 1