Comfortabele In-ear oordoppen voor slapen? Iemand tips?

Pagina: 1
Acties:

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:53

Wereldreiziger

Wereldreizigers.nl

Topicstarter
Hey mede Tweakers. Wellicht een vreemde vraag, maar ik ben iemand die heel goed slaapt met oordoppen in, liefst met een trage podcast of docu over de ruimte in de oren, vooral na hectische dagen en op plekken met veel herrie (wat ik regelmatig heb tijdens het reizen).

Ben echt een zijslaper dus qua oordoppen is het: hoe kleiner hoe beter. Ik heb er al verschillende versleten en gek genoeg zijn één van de meest goedkope ook de meest comfortabele, namelijk deze goedkope dopjes van Philips die ik altijd bij de action kocht voor slechts een paar euro: https://www.action.com/nl-nl/p/3226355/philips-oortjes-met-jack-aansluiting-usb-c/

De draden zijn alleen super dun en gaan snel kapot. Plus dat ze bij Action uit het assortiment zijn of gaan, want ze liggen niet meer in de 3-4 winkels in mijn regio, al enkele maanden niet meer.

Draadloos van dit mini formaat bestaat waarschijnlijk niet, maar heeft iemand een goed alternatief? Liefst één met wat dikkere draden en wat betere kwaliteit, maar wel met een klein in-eartje zoals deze zegmaar.

Alvast dank!

Professioneel wereldreiziger en levensgenieter. Reist vaak naar verre en extreme bestemmingen. Knutselt graag aan computers en is geïnteresseerd in fotografie, ruimtevaart en moderne techniek.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dit betreft aankoopadvies, vandaar verplaatst.

Op Tweakers verwachten we ook een stukje voorwerk en eigen inzet. Wat heb je bijv. zelf al allemaal geprobeerd? Welke reviews heb je gelezen? Zijn er bijvoorbeeld ook vormen die juist niet geschikt zijn? Etc. Hoe beter jij omschrijft wat wel en niet fijn is en hoe eerder duidelijk is wat je exact zoekt; des te beter ook de antwoorden zullen zijn.

Vul onderstaande format zo goed mogelijk in en voeg dat toe aan je startpost (via de wijzigknop).
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

franssie

Save the albatross

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar