Hallo, sorry als dit niet de juiste plek is om te vragen, maar is er een manier om alle berichten van een groot discussieforum op één pagina te zien? Ik zie dat ik zoiets als limit=999 kan gebruiken, maar dat verdeelt een onderwerp van meer dan 300 pagina's over 8 pagina's (en ik kan dan alleen het eerste bericht zien).
Bedoel je een (sub)forum of een topic? De limit waar je het over hebt lijkt van toepassing te zijn op dat laatste, terwijl dat eerste is wat je lijkt te vragen.
Waarom zou je dit willen? Als je dit wil omdat je iets zoekt en er een overzicht van wil hebben dan is er ook een zoekfunctie, toch?
Waarom zou je dit willen? Als je dit wil omdat je iets zoekt en er een overzicht van wil hebben dan is er ook een zoekfunctie, toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 11-07-2026 07:04 ]
Dat zit wel Schnorr.
Sorry, ik bedoelde "topic". Stel, er is een enorm onderwerp van 300 pagina's, en ik zou graag alle tekst daarvan in één keer willen zien.
Je kunt in de instellingen het aantal reacties per pagina opgeven. Ik heb bijvoorbeeld 100 reacties per pagina in plaats van de standaard 15. Dat kun je hier aanpassen; https://tweakers.net/instellingen/layout/, je bent dan op zoek naar de Threadlimiet. Je wilt ook weer niet teveel reacties per pagina, dan duurt het laden van de pagina te lang.
[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 11-07-2026 09:17 ]
Eigenlijk zou je alle posts op een pagina niet standaard willen. Er zijn ook topics die veel video's hebben (bijv. in de besloten forums, zoals de Huiskamer), en dan moet je browser echt veel inladen. Of wat dacht je van grote topics met afbeeldingen....
De ?limit=999 parameter is voor voor zover ik weet de beste oplossing: Zie ook de werking als je bijvoorbeeld dit topic bekijkt met ruim 500 posts.... Feedback bètatest UI-update
Of je kan een eigen cliënt schrijven die de RSS-feed van het forum uitleest op het aantal replies van een topic, en dat gebruikt, om daarna de RSS-feed van het topic met ?limit=999 volledig binnen te halen. En die RSS-feed krijg je als je in de URL /forum/ vervangt door /rss/.
De ?limit=999 parameter is voor voor zover ik weet de beste oplossing: Zie ook de werking als je bijvoorbeeld dit topic bekijkt met ruim 500 posts.... Feedback bètatest UI-update
Of je kan een eigen cliënt schrijven die de RSS-feed van het forum uitleest op het aantal replies van een topic, en dat gebruikt, om daarna de RSS-feed van het topic met ?limit=999 volledig binnen te halen. En die RSS-feed krijg je als je in de URL /forum/ vervangt door /rss/.
[ Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 11-07-2026 12:52 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dit wil.
Het zou het zoeken veel makkelijker maken. Helemaal als je een AI de link geeft en zegt 'geef mij een post met dit en dat erin".SirLenncelot schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:55:
Meer dan 999 is volgens mij niet mogelijk. Je kunt wel naar de tweede pagina door /1?limit=999 achter de URL te zetten (pagina 1, 0-based).
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 11-07-2026 13:04 ]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Stel, ik heb een groot topic van meer dan 300 pagina's dat ik wil samenvatten of doorzoeken. Ik kan de hele tekst gewoon in AI plakken om specifieke informatie, een samenvatting, zoekresultaten, enzovoort te krijgen. Ik denk dat dat veel sneller is dan handmatig zoeken.AW_Bos schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:47:
Eigenlijk zou je alle posts op een pagina niet standaard willen. Er zijn ook topics die veel video's hebben (bijv. in de besloten forums, zoals de Huiskamer), en dan moet je browser echt veel inladen. Of wat dacht je van grote topics met afbeeldingen....
Bedankt, ik heb het via RSS geprobeerd, maar paginering werkt niet. Ik krijg alleen dit basisresultaat te zien, dat niet alle pagina's bevat.SirLenncelot schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:55:
Ik denk niet dat je dit wilt, niet om tegen AI te zijn, maar bij besloten forums zou je dit ook kunnen doen, waardoor mogelijke gevoellige data bij de AI boer komt te liggen. Zo'n forum is niet voor niets besloten.
In een publieke forum, tja daar is alles toch indexeerbaar, je zou daar bijvoorbeeld een agent de volgende pagina kunnen laten klikken. (Claude Cowork, codex etc).
In een publieke forum, tja daar is alles toch indexeerbaar, je zou daar bijvoorbeeld een agent de volgende pagina kunnen laten klikken. (Claude Cowork, codex etc).
Ik zou kijken of je het in de prompt kunt aanpassen. Wellicht door uit te leggen hoe de url opgebouwd is, wat het topic nummer is etc. Zodat de tool zelf in meerdere pagina’s zoekt.
Het geautomatiseerd crawlen van de site is tegen de Algemene voorwaarden en zou je een ban op kunnen leveren.
x. geen robots, spiders, toepassingen voor het doorzoeken van websites of andere middelen voor het zoeken of indexeren van (delen van) de Website en Content van Leden gebruiken;
[ Voor 36% gewijzigd door MueR op 11-07-2026 20:42 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Een thread van de Hyundai Ioniq 5 met bijna 600 paginas (met mijn settings) even laten samenvatten door AI is iets heel anders dan automatisch crawlen, dat weet jij ook wel.MueR schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 20:08:
Het geautomatiseerd crawlen van de site is tegen de Algemene voorwaarden en zou je een ban op kunnen leveren.
Volgens mij werkt de ?limit=999 juist wel?Bedankt, ik heb het via RSS geprobeerd, maar paginering werkt niet. Ik krijg alleen dit basisresultaat te zien, dat niet alle pagina's bevat.
Over de paginering had ik het al gehad, mét een oplossing.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Pagina: 1