Badkamervloer repareren, welk materiaal?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sondeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:53
Mijn vraag
Wat voor soort vloer is dit? Ik kom er maar niet achter. Er is vast iemand die dit zo weet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkgn7OHL3uJOcsuJ2pfgiax_WGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BmBAG39JjI22hyKJWMWrnTl.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik.
Het web en AI.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik heb gezocht op gietvloeren/ troffelvloer maar kom niet tegen wat hier op lijkt. AI komt ook niet met juiste antwoorden.

Ben van plan om losse delen af te steken en er weer een nieuwe laag overheen te smeren.

Alle reacties

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14:53
Weet niet om hoe grote ruimte het gaat, maar is het niet beter/netter/makkelijker om er een renovatie putje op te zetten en dan een tegel op de vloer hier overheen?

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | Laadpaal installateur, pb voor een offerte

• Sondeer
Zat ook aan een gehele renovatie te denken, maar ben toch benieuwd wat voor vloer er nu ligt.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 14:22

ThunderNet

Flits!

Lijkt op een dunne dekvloer bovenop een originele granito-vloer.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Haboeri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik zou dit benoemen als een troffelvloer, is er ook een plint gesmeerd met dit materiaal? En inderdaad de onderlaag is granito. In principe is dat waterdicht trouwens dus de schade zal beperkt zijn. Afgezien van de troffelvloer die loskomt.

• Sondeer
Ja, plinten zijn ook gesmeerd met zelfde materiaal. Ben dus opzoek naar de naam van dat materiaal.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:39
Terrazzo?

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:54

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dat is denk ik toch echt een vraiant troffelvoer in de volksmond ook wel grindvloer omdat je in basis kan mengen wat je wil, betaan er bijna geen 2 dezelfde vloeren. iemand die ervaring heeft met die vloeren kan voor een reparatie wel in de buurt komen, maar exact is bijna niet te doen. soms laten ze een zakje grind achter, heb je al in de kruipruimte e.d. gekeken? De vloer onder de beschadiging is idd granito
Pagina: 1