Plisse gordijn beugels die sterker zijn

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik heb Veneta plisse gordijnen, deze zijn geleverd met goedkope eenvoudige ophang beugeltjes.
Deze beugels zijn echter zo slap, dat als je de plisse omhoog doet het hele gordijn uit de beugels schiet. Ik heb een gordijn van 1 meter breed en deze heeft 3 beugeltjes. Het voelt ook gewoon niet solide, dit herken ik ook niet van andere plisse gordijnen. Handleiding netjes gevolgd, je hoort 'm er ook wel in klikken, maar het is simpelweg niet sterk.

Deze beugeltjes zitten erbij, https://www.amazon.nl/Tiardey-bevestigingsbeugels-Professionele-montagehardware-ondersteuning/dp/B0DM5PQCBM/ref=asc_df_B0DM5PQCBM?mcid=9d2dd3f61731333ab55184dbd1d82496&tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=789006237591&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=3351179497086221039&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103318&hvtargid=pla-2393783397546&psc=1&hvocijid=3351179497086221039-B0DM5PQCBM-&hvexpln=0&gad_source=1

Toevallig zat er nog een oud plisse gordijn en die heeft andere beugels, zie afbeelding hieronder. Deze zijn veel sterker en mijn nieuwe plisse gordijnen klikte ik er zo in. Iemand een idee waar ik deze sterkere kan vinden? Ik loop al een tijdje te zoekn, maar ik (en ook CHATGPT) kan ze nergens vinden. Ik zal morgen ook Veneta zelf maar is bellen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/50xGfPH/IMG-3359-COLLAGE.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door NL_Scratch op 09-07-2026 21:30 ]

Alle reacties

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wat vreemd, ik heb ook plisse gordijnen van Veneta en daar zitten hele andere beugels bij dan dat jij linkt op Amazone.

Lijken meer op die foto's die je meestuurt maar dan kleiner. Gaat al 5 jaar iedere daag omhoog en omlaag zonder problemen.

Dus misschien inderdaad bij Veneta neerleggen, zij moeten natuurlijk gewoon een fatsoenlijk product leveren.

• Ac0
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:45

Ac0

Heb altijd bij bestellingen van Veneta dezelfde beugeltjes gehad die je als plaatje erbij zet. Laatste bestelling was circa een jaar terug. Vragen bij Veneta om normale beugels, inderdaad

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:32
Als de beugeltjes die je hebt verkeerd om gemonteerd worden dan trek je hem ook zo los uit deze beugels, dat heb ik aan de hand gehad.

Beugels omgedraaid en spul bleef wel hangen en die was bij mij 2 meter breed

• NL_Scratch
ze bellen mij terug met wat ze kunnen regelen.

Ik heb de handleiding gevolgd, maar ook de beugeltjes in de handleiding lijken net anders. Ik zal ze voor de gein is omdraaien, maar dan zit het lipje (die je normaal omhoog drukt om ze los te halen) aan de achterkant…

• NL_Scratch
Accountmanager gesproken, zakje beugeltjes afgehaald bij het magazijn en geheel kosteloos. Ze beaamde dat die standaard clips bij de basic wel heel summier zijn. De nieuwe L beugels perfect en binnen een paar min een screen gemonteerd!

Om half 2 accountmanager gesproken en half 5 had ik de nieuwe beugels. Complimenten aan Veneta voor de service!
Pagina: 1