Ventilatierooster krijg ik niet los

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RienkB
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 19:34
Mijn vraag: Hoe krijg ik dit ventilatierooster los ik heb al van alles geprobeerd.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: omhoogduwen en trekken. Via de zijkant los te maken maar lijkt af te breken als ik dat probeer.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OAtl89TM1mPrPev7EdTGerQAR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VsvaC6jjuhklFVIMmUDsDm1p.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:51

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Rechts zie je een handeltje, daarmee is hij te openen en te sluiten. Deze roteert namelijk een klep en als het goed is kan je dat door de gaatjes ook zien gebeuren.

Of bedoel je de geperforeerde kap, die is over het algemeen los te klikken. Dus je klikt alleen het stalen roosters los

[ Voor 27% gewijzigd door Onno b op 10-07-2026 09:51 ]

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:24

kraats

Ik rol

Hij lijkt heel erg op de roosters die ik heb. Als je 'm dan echt open wilt maken om schoon te maken bijvoorbeeld, dan kun je simpelweg de witte kap er af klikken.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk dat je even moet rondneuzen op Duco.tv - Duco wordt vaak gebruikt, misschien heb je een ander merk.

Dan vind je bijvoorbeeld dit:
https://www.duco.eu/nl/vi...erhoud-ventilatieroosters
(ik kan even niks beters vinden, jij allicht wel)

Je kan die, eh, grill van dat rooster halen, en dan schoonmaken. Dus die _hele_ grill eraf, die zit er gewoon ingeklemd. Is dat al 2 jaar niet gebeurd, zie ie muurvast dus daar moet je dan even gematigd geweld gebruiken.

I have usernames older than you.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Lurkin in the shadows

Eerst de onderkant van het rooster naar je toe trekken en dan komt hij los.
Bij mij wel tenminste en dat lijkt hetzelfde soort te zijn.

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:55
Eventueel onderaan een beetje wrikhulp van een dunne, platte schroevendraaier. En of links of rechts beginnen. Is hij los, dan ook meteen helemaal, dus let op met krassen. Ik moet die dingen elk jaar er 2x vanaf halen, zitten dus niet meer vast door vuil/stof.

Bij mij zijn ze van metaal en is de rest kunststof.

[ Voor 9% gewijzigd door n8tur3 op 10-07-2026 15:36 ]

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44

pvr

Onderaan vast houden, en dan met een scharnierend beweging, los trekken.

In de witte kap aan de binnenkant, zit bij ons ook een strookje vliegen hor gaas. Kunnen de zoemers en kleine muggen niet naar binnen komen

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• RienkB
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 19:34
Thanks allemaal hij zat inderdaad erg vast maar met iets er onderwippen is het gelukt
Pagina: 1