Toon posts:

Duitse analoge telefoon gebruiken in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoals sommige weten een half jaar in duitsland gewoond, en heb daar redelijk wat zaken aangeschaft. Zo had ik dus ook een duitse telefoonaansluiting, zodat ik de familie af en toe eens kon bellen.

Nu, nu woon ik weer in nederland, en heb mijn duitse telefoon meegenomen. Ik heb net een telefoonaansluiting in me kamer, dus wilde mijn foontje gebruiken, maar dat doet ie dus niet. Volgens een man van de kpn was de bedrading anders, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wie weet wat het verschil is tussen de nederlandse en de duitse foons, zodat ik het probleem op kan lossen?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:25

qless

...vraag maar...

Duitse telefoons zullen gewoon werken, alleen zal er een andere stekker op moeten. Anders even toestel openmaken en kijken welke draden zijn verbonden, normaal zijn dat er 2 (in nederland wordt dat A en B genoemd) en dat zijn dan ook de enige die je hoeft aantesluiten op kpn-net.

Oh ja, dingen als nummerweergave (als dat erop zit) zullen niet werken, kpn gebruikt een ander systeem daarvoor

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600