geen contact met SOMDA

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Onderwerpen

Vraag

• karel1541
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:05
Mijn vraag

Geen contact met SOMDA.

Ik ben mijn somda wachtwoord kwijt, een tijd niet gebruikt.

Ik heb mijn wacht woord opgevraagd, geen mail gekregen , wel de melding gekregen mail verstuurd. De beheerder gemaild ook melding gekregen . geen antwoord

Vind raar dat ik geen antwoord krijg , ook in de spam gekeken voor de zekerheid.
..

Gerard.

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wat is somda?

Hebben ze feestboek waar je ze ook kan stalken?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• karel1541
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:05
ik heb via facebook een bericht gestuurd , bedankt

somda.nl gaat over treinen ,materieel , omlopen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En wat verwacht je nu van het forum alhier? :? Wellicht dat het online formulier je verder kan helpen? Zie ook https://somda.nl/feedback/ Soms wil het voorkomen dat een e-mail niet direct verstuurd wordt, maar na X tijd. Ook kan een e-mail zelf vertraging in de aflevering hebben. Kijkende naar de website, lijkt het me vooral een hobbymatige website, wellicht krijg je dus op een e-mail die je zelf verstuurd hebt geen reactie, omdat het momenteel ook vakantie tijd is.

EDIT2:
Ah, via feedback heb je al verstuurd, mea culpa.

EDIT3:
Wat wellicht ook wel handig is, om een wachtwoord manager te gaan gebruiken, zodat je wachtwoorden veilig kunt opslaan en voor websites ook een veilige (of veiliger) wachtwoord kunt hebben.

[ Voor 128% gewijzigd door CH4OS op 08-07-2026 17:00 ]

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:11

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hier kan niemand je op tweakers mee helpen, daarom krijgt het topic een slotje, ik wens je wel veel succes met proberen om contact te krijgen :)

Dit topic is gesloten.