Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het systeem enigzins AI taken kunnen runnen, maar waarmee ik voornamelijk mee kan gamen. Dus het moet een beetje een combinatie pctje worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500~2000. De videkaart heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1x Nvidia GeForce RTX 5070 Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D Tray
RAM: 2x Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32
Moederborden: MSI MAG X870 TOMAHAWK WIFI
Koeling: be quiet! Pure Rock Pro 3 Silver
Voeding: be quiet! Pure Power 13 M | 850W
SSD: Nog geen concrete keuze gemaakt. Goed samenwerken met wat AI Loads en Gaming.
Kast: Eigenlijk nog geen keuze op gemaakt. Gewoon een simpele goede kast, geen poespas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere aanraders en keuzes!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen lichtjes en andere dingen als RGB. Belangrijkste is dat ik een stille machine heb.
Ga je overklokken?
Nee, waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies, advies. Ik heb zelf een beetje rond zitten kijken voor deze build, maar heb er niet gek veel verstand van.
Bang for buck ben ik altijd voorstander van, maar het moet nog wel toekomst bestendig zijn.
Alvast bedankt!
Ik wil met het systeem enigzins AI taken kunnen runnen, maar waarmee ik voornamelijk mee kan gamen. Dus het moet een beetje een combinatie pctje worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500~2000. De videkaart heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1x Nvidia GeForce RTX 5070 Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D Tray
RAM: 2x Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32
Moederborden: MSI MAG X870 TOMAHAWK WIFI
Koeling: be quiet! Pure Rock Pro 3 Silver
Voeding: be quiet! Pure Power 13 M | 850W
SSD: Nog geen concrete keuze gemaakt. Goed samenwerken met wat AI Loads en Gaming.
Kast: Eigenlijk nog geen keuze op gemaakt. Gewoon een simpele goede kast, geen poespas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere aanraders en keuzes!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen lichtjes en andere dingen als RGB. Belangrijkste is dat ik een stille machine heb.
Ga je overklokken?
Nee, waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies, advies. Ik heb zelf een beetje rond zitten kijken voor deze build, maar heb er niet gek veel verstand van.
Bang for buck ben ik altijd voorstander van, maar het moet nog wel toekomst bestendig zijn.
Alvast bedankt!
[ Voor 17% gewijzigd door Grootlicht op 08-07-2026 15:30 ]