Mijn vraag
Ik heb een oude zandfilter (ik gok ongeveer 15 - 20 jaar oud)
Deze werd vroeger gebruikt voor ons zwembadje bij mijn ouders, Maar dit is al heel lang niet meer gebruikt geweest. alsook is het zand nooit vervangen geweest.
Ik heb net eens getest als deze nog werkt, deze lijkt nog te doen wat hij moet (kraan in de verschillende standen gezet, en water komt er uit waar het moet uit komen)
Maar nu wou ik dus het zand ook eens gaan vervangen. Alleen krijg ik deze niet open.
Ik vind geen type ofzo van deze filter dus een handleiding heb ik niet.
Maar ik vermoed dat ik de bovenkant er moet af draaien. (tegenwijzerzin)
dus ik vermoed dat dit deel 'opendraait'?
is dit correct? ik heb hier al met heel veel kracht geprobeerd aan te draaien.. maar ik krijg hier geen beweging in (alle darmen zijn losgekoppeld en ook het water via de dop onderaan is afgelaten)
:strip_exif()/f/image/9uTFZFsQmckOyQOyODvdye75.png?f=user_large)
dus de stippellijn is waar ik vermoed deze open draait?
Als er mensen zijn die mij tips kunnen geven om deze open te krijgen.. dan hoor ik het graag!
Ik heb een oude zandfilter (ik gok ongeveer 15 - 20 jaar oud)
Deze werd vroeger gebruikt voor ons zwembadje bij mijn ouders, Maar dit is al heel lang niet meer gebruikt geweest. alsook is het zand nooit vervangen geweest.
Ik heb net eens getest als deze nog werkt, deze lijkt nog te doen wat hij moet (kraan in de verschillende standen gezet, en water komt er uit waar het moet uit komen)
Maar nu wou ik dus het zand ook eens gaan vervangen. Alleen krijg ik deze niet open.
Ik vind geen type ofzo van deze filter dus een handleiding heb ik niet.
Maar ik vermoed dat ik de bovenkant er moet af draaien. (tegenwijzerzin)
dus ik vermoed dat dit deel 'opendraait'?
is dit correct? ik heb hier al met heel veel kracht geprobeerd aan te draaien.. maar ik krijg hier geen beweging in (alle darmen zijn losgekoppeld en ook het water via de dop onderaan is afgelaten)
:strip_exif()/f/image/9uTFZFsQmckOyQOyODvdye75.png?f=user_large)
dus de stippellijn is waar ik vermoed deze open draait?
Als er mensen zijn die mij tips kunnen geven om deze open te krijgen.. dan hoor ik het graag!