Goedkope Alienware Aurora R16

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nattescheet24
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 14:37
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels al een nieuwe pc, maar ik kwam deze aanbieding tegen op Amazon. Ik volg dit product inmiddels al zo’n twee weken en zag de prijs in die periode dalen van €1.880 naar €1.552.

Aanvankelijk stond de levertijd op januari 2027, maar gisteren werd die ineens aangepast naar augustus 2026. Daardoor heb ik hem toch maar besteld. Ik ben vooral benieuwd of hij daadwerkelijk geleverd wordt en of de opgegeven specificaties ook kloppen.

Wat me verder opvalt, is dat hij regelmatig uitverkocht raakt en vervolgens weer snel op voorraad komt. Wat denken jullie: is dit een foutieve listing, of zou Amazon gewoon een oude voorraad aan het leegverkopen zijn?

Daarnaast is deze prijs alleen beschikbaar op Amazon Nederland. Op de andere Amazon-websites is deze pc niet eens verkrijgbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Nattescheet24 op 08-07-2026 22:32 ]

Alle reacties

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Out of stock. Als dat ding wordt geleverd voor 1500 heb je een megadeal. Oude voorraad kan. De PC was misschien rond die prijs inkoop voor de rampocalypse.

[ Voor 37% gewijzigd door Dekar op 08-07-2026 11:40 ]

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• Qontinent
  • Laatst online: 13-07 15:43
inderdaad, als je deze voor 1500 euro kan kopen, gelijk doen. zeer goede deal, maar bij amazon is de vraag of hij daadwerkelijk wordt geleverd. blijft gewoon afwachten todat het daadwerkelijk wordt geleverd, maar check dan ook alles na van de pc, of het wel klopt wat er wordt geadverteerd.

• N H Tech
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 26-07 05:02
Nattescheet24 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 11:21:
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels al een nieuwe pc, maar ik kwam deze aanbieding tegen op Amazon. Ik volg dit product inmiddels al zo’n twee weken en zag de prijs in die periode dalen van €1.880 naar €1.552.

Aanvankelijk stond de levertijd op januari 2027, maar gisteren werd die ineens aangepast naar augustus 2026. Daardoor heb ik hem toch maar besteld. Ik ben vooral benieuwd of hij daadwerkelijk geleverd wordt en of de opgegeven specificaties ook kloppen.

Wat me verder opvalt, is dat hij regelmatig uitverkocht raakt en vervolgens weer snel op voorraad komt. Wat denken jullie: is dit een foutieve listing, of zou Amazon gewoon een oude voorraad aan het leegverkopen zijn?

Daarnaast is deze prijs alleen beschikbaar op Amazon Nederland. Op de andere Amazon-websites is deze pc niet eens verkrijgbaar.

Alienware Aurora R16 Gaming Desktop PC - NVIDIA RTX 5080 GDDR7 16GB - NPU - Intel Ultra 9 285K (up to 5.7GHz) - Wi-Fi 7, Win11 Pro - 1000 W Liquid Cooled (64GB DDR5 | 8TB SSD | 2TB HDD)

Link van pc https://amzn.eu/d/00i9p6sq
Ik ging me hierop verdiepen en kwam twee Reddit posts tegen over deze deal. Hoewel Amazon zelf de verkoper is, blijft de kans op annulering heel groot door een flinke databasefout. :N

In die posts ontdekten ze al dat Dell deze Aurora R16 af fabriek helemaal niet met een 8TB SSD levert, omdat het maximum 4TB is. Amazon heeft per ongeluk de titel van een dure pc gekoppeld aan de foute specificaties van iets anders, en iemand waarschuwde zelfs dat een koper bij een eerdere prijsfout uiteindelijk een simpele kantoor-pc ontving.

Dat de prijs bij de tweede ronde gelijk bleef, komt door een automatische computerfeed die blind de oude prijs herhaalt zodra er weer voorraad is. De marktprijzen voor DRAM en NAND zijn momenteel in 2026 echt belachelijk, dus Amazon gaat geen gigantisch verlies slikken voor een computer die zo niet eens bestaat. Er is een grote kans op annulering zodra de controles lopen, maar zolang de status op 'besteld' staat, kun je natuurlijk blijven hopen. :)

Reddit Post 1: https://www.reddit.com/r/PcBuildHelp/s/BxJyd4RmDx

Reddit Post 2: https://www.reddit.com/r/Prebuilts/s/P9WLOtW9T8

• YumYum
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:23
Ik heb deze al een paar weken geleden besteld met leverdatum ergens in januari 2027. Deze week kreeg ik een melding 'dispatched', en ik zie in de tracker dat ergens een pakketje in Frankrijk onderweg is naar mij.

Het lijkt me sterk dat deze machines kloppen qua spec's, maar anders gaat hij direct weer retour afzender. Harddisk zal vermoedelijk niet kloppen, misschien 2TB SSD en 8TB HDD. Nog steeds prima!

Gezien Amazon zelf de supplier is, heb ik hoop dat ik niet een baksteen thuis krijg...

• YumYum

• Nattescheet24
Ik heb even onderzoek gedaan. Er blijken zoekmachines te bestaan waarmee je een ASIN-code van Amazon kunt opzoeken. Wanneer ik deze ASIN-code invoer, krijg ik een EAN-code terug. Die EAN-code blijkt gekoppeld te zijn aan een Dell-laptop van ongeveer dezelfde prijs.

Daarnaast kwam ik op Amazon Duitsland en Amazon Frankrijk een vrijwel identieke advertentie tegen. Bij beide advertenties staat Azerty.nl als verkoper. Ik heb hen inmiddels een WhatsApp-bericht gestuurd, omdat het exact dezelfde advertentie lijkt te zijn.

Op de website van Azerty.nl kan ik echter geen Alienware-pc vinden. Wel bieden zij de Dell-laptop aan die aan dezelfde EAN-code gekoppeld is.

• YumYum
Als ik de ASIN omzet (https://www.synccentric.com/features/ean-asin/) krijg ik wel een Alienware R16:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWGTMbgrUrUa0mw4ktBCKoCozIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VI4bJKmzfMlUEWMP0AfK7Li6.png?f=fotoalbum_large

Ahhh... deze bedoel je:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPz2Rg52fvcTyzIZ502TWCsGf1E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tdZCF1JrLX9DYYuoqGzOkXM7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door YumYum op 10-07-2026 20:37 ]

• Nattescheet24
je moet de EAN code wat hierbij staat googlen, dan krijg je laptop.

• YumYum
Nou, spannend. Ik heb vorige week nog contact gehad met de klantenservice van Amazon, of deze aanbieding wel klopte en ze gaven hierbij aan dat het echt in orde is :)

• Nattescheet24
Ik heb idd ook 4 keer contact gehad. Ze verzekeren allemaal dat ik de desktop binnenkrijg. Laten we hopen! Mijne is nog niet verzonden. Hou ons op de hoogte!

• Nattescheet24
Update: Azerty heeft bevestigd dat het om een onjuiste productpagina gaat. Ze zullen de informatie aanpassen.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 19:57
Naja zeg, ik wou net gaan praten hierover. Over mijn bestelling en dat er nog 2 te koop zijn. Dus het feest gaat niet door? 🙃

Deze heeft overigens maar 1tb ssd maar wel 64gb ddr5 geheugen, incl 5080. Voor 1466,-

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0FJ1MMJ91/

• Sunrise
Nattescheet24 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:42:
Update: Azerty heeft bevestigd dat het om een onjuiste productpagina gaat. Ze zullen de informatie aanpassen.
Maar krijg je de desktop wel? (Zal wel niet maar ik dubbelcheck het maar even)

• Nattescheet24
Ik durf niet te zeggen wat Azerty opstuurt. Ze hebben vandaag via Amazon bevestigd dat de advertentie niet klopt. Ik zag inderdaad dag er al 4 stuks verkocht zijn vandaag. Het product wat wij hierboven over hebben is van Amazon zelf als verkoper. Het product wat jij hebt besteld is van Azerty.

• Sunrise
Nattescheet24 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 23:33:
Ik durf niet te zeggen wat Azerty opstuurt. Ze hebben vandaag via Amazon bevestigd dat de advertentie niet klopt. Ik zag inderdaad dag er al 4 stuks verkocht zijn vandaag. Het product wat wij hierboven over hebben is van Amazon zelf als verkoper. Het product wat jij hebt besteld is van Azerty.
Zal morgenvroeg even bellen met azerty. Heb geen zin in gedoe, normaal niet erg maar ik ben in het buitenland en als mijn oude ouders dat allemaal moeten oplossen zijn zij niet blij.

• Sunrise
Het is een laptop... weet niet precies wat het is maar geen interesse.

DELL pro 16 pc16250

[ Voor 13% gewijzigd door Sunrise op 13-07-2026 07:46 ]

• Nattescheet24
Ik wacht nog tot de YumYum hierboven zijn bestelling binnenkrijgt. Die had als verkoper ook Amazon. Daarna toch annuleren denk ik 😀

• Sunrise
Nattescheet24 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 09:57:
Ik wacht nog tot de YumYum hierboven zijn bestelling binnenkrijgt. Die had als verkoper ook Amazon. Daarna toch annuleren denk ik 😀
Zit 'm in de productcode. Vluchtig ingevoerd, niet goed gecheckt. Allebei dell producten, allebei bijna dezelfde productcode 1250 vs 16250. Dat is mijn gedachte.

Ben nu wel in mineur, zag mij al o.a. GTA 6 spelen met alles maxed out.

[ Voor 10% gewijzigd door Sunrise op 13-07-2026 11:33 ]

• Nattescheet24
Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels bij. Het lijkt eerder een verdienmodel. Ik kijk regelmatig op de Franse en Duitse Amazon-sites en kom dit soort advertenties vaker tegen, meestal van externe verkopers. Ook zie je regelmatig 1-sterreviews waarin staat dat de advertentie niet overeenkomt met het geleverde product. Toch worden de advertenties niet aangepast en worden er bij een retourzending wel retourkosten in rekening gebracht.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk niet dat dit een verdienmodel is, puur een gevolg van dat veel data geautomatiseerd op websites wordt gezet. Dat wordt lang niet altijd handmatig door Bea van de administratie gedaan, zéker niet op zo'n amazon. Je kan eigenlijk zeggen bizar dat dat zo vaak goed gaat, maar soms sluipt er wat tussendoor, daar is dit er denk ik 1 van.

Maar alsnog heel vervelend natuurlijk, zeker als je er specifiek naar op zoek bent. En soms kun je er gelukkig ook mazzel mee hebben. net als die gebruikers in het Macbook Air topic die begin dit jaar bij de release de mazzel hadden dat ze een net nieuwe macbook air M5 kochten voor de afprijs-prijs van een Air M4 bij Coolblue, en deze uiteindelijk ook mochten houden. Ik geloof €850 ofzo, apparaat was toen €1149 en gaat nu zelfs richting €1400 met prijsverhogingen. Maar dat soort mazzeltjes is helaas geen dagelijkse kost.

• Sunrise
Nattescheet24 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:43:
Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels bij. Het lijkt eerder een verdienmodel. Ik kijk regelmatig op de Franse en Duitse Amazon-sites en kom dit soort advertenties vaker tegen, meestal van externe verkopers. Ook zie je regelmatig 1-sterreviews waarin staat dat de advertentie niet overeenkomt met het geleverde product. Toch worden de advertenties niet aangepast en worden er bij een retourzending wel retourkosten in rekening gebracht.
Ik zie daar geen verdien model in als we over bedrijven hebben zoals azerty. Hoop rompslomp en een duur ding opsturen voor enkele euro's. Lijkt mij heel sterk.

• Glorieus
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-07 11:21
Hier ook via Amazon mid juni besteld samen met een maat van me.

Maat ontving het pakket afgelopen vrijdag, en er zat inderdaad een DELL pro 16 pc16250 in de doos... Hij heeft wel lopen zeuren bij Amazon en het ligt nu bij compliance. Hij hoort binnen een paar dagen wat ze er aan gaan doen (als dat al uberhaupt iets is, maar hij kan goed zeuren dus wie weet haha).

Mijn bestelling komt 9 augustus, twijfel om hem gewoon te annuleren want kan mij niet voorstellen dat alsnog een Alienware wordt bezorgd. :)

• Nattescheet24
Glorieus schreef op maandag 13 juli 2026 @ 21:42:
Hier ook via Amazon mid juni besteld samen met een maat van me.

Maat ontving het pakket afgelopen vrijdag, en er zat inderdaad een DELL pro 16 pc16250 in de doos... Hij heeft wel lopen zeuren bij Amazon en het ligt nu bij compliance. Hij hoort binnen een paar dagen wat ze er aan gaan doen (als dat al uberhaupt iets is, maar hij kan goed zeuren dus wie weet haha).

Mijn bestelling komt 9 augustus, twijfel om hem gewoon te annuleren want kan mij niet voorstellen dat alsnog een Alienware wordt bezorgd. :)
Twijfel inderdaad ook om gewoon af te wachten en aanspraak te maken op die Alienware-pc. 😄 Gewoon het verhaal: “Het was een verjaardagscadeau voor mijn kind.” Maar aangezien ze het product überhaupt niet op voorraad hebben, acht ik die kans niet zo groot. Ik verwacht eerlijk gezegd eerder een voucher of compensatie dan dat Dell nog een nabestelling gaat leveren aan Amazon.

• YumYum
Nabestelling zou wel de voorkeur hebben. Ben ook heel benieuwd hoeveel systemen al besteld zijn, gezien deze al weken op nummer 1 staat bij toren-pc's.

• Glorieus
Mijne wordt aankomende dinsdag bezorgd. Ik wacht het gewoon af en als het een dell laptop is gaat hij direct retour.

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10
Staat er geen gewicht bij het pakket? Neem aan dat een desktop wel een stukje zwaarder weegt dan een laptop.

• Glorieus
Ik heb de invoice geopend en bekeken en de ASIN naar EAN convert. Er komt inderdaad gewoon een Dell 13 PRO uit rollen...
Dell Pro 13 Plus U5 16/512GB (RJN0G)

• Nattescheet24
YumYum schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:48:
Nabestelling zou wel de voorkeur hebben. Ben ook heel benieuwd hoeveel systemen al besteld zijn, gezien deze al weken op nummer 1 staat bij toren-pc's.
Ik denk dat ze niets gaan doen. Ze hebben inmiddels al meerdere meldingen ontvangen dat de advertentie niet klopt. Daarnaast geeft iemand hierboven aan dat de klacht bij de compliance-afdeling ligt. Je zou verwachten dat ze openstaande bestellingen direct annuleren.

Azerty.nl had exact dezelfde advertentie op Amazon.de en Amazon.fr staan. Nadat ze hadden bevestigd dat de advertentie niet klopte, hadden ze nog 5 exemplaren op voorraad. De laatste keer dat ik keek waren dat er nog 2, en inmiddels is het product ook daar uitverkocht.

Ach ja, al die verkopen staan natuurlijk wel mooi op de cijfers, zodat de salesmanager er aan het einde van de maand tijdens de vrijmibo mee kan pronken.😀😀

• Nattescheet24
Glorieus schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:46:
Ik heb de invoice geopend en bekeken en de ASIN naar EAN convert. Er komt inderdaad gewoon een Dell 13 PRO uit rollen...
Dell Pro 13 Plus U5 16/512GB (RJN0G)
Ach ja, in plaats van Steam of Battle.net op ultra settings te draaien, kun je er nu mooi Teams, Power BI en iBabs op gebruiken. Ook een soort gaming… alleen zijn de eindbazen nu vergaderingen, Excel-sheets en eindeloze beleidsdocumenten.

• Glorieus
🤣

• YumYum
ibabs? werk je bij de gemeente? ;)

hoop dat GTA6 ook ultra-low setting heeft op 320x200.

• Nattescheet24
YumYum schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:51:
ibabs? werk je bij de gemeente? ;)

hoop dat GTA6 ook ultra-low setting heeft op 320x200.
Roverheid😛

Ik heb er inmiddels maar een hobby van gemaakt. Vandaag heeft de klantenservice van Amazon weer bevestigd dat ik me geen zorgen hoef te maken: ik krijg geen laptop, maar gewoon een Alienware pc!!

• YumYum
Screenshots gemaakt van de chat?

• Nattescheet24
Inmiddels een aparte album op mijn telefoon😂😂

• YumYum
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yBk3AinEw2Ofmr6HWa_uw7b1RQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UfgPiS0nNbzgE6S3mALKX4tn.png?f=fotoalbum_large

Ze leggen de lat in ieder geval vrij hoog :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFUSd5jT8MO8dLF-IUbe_I46hd8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PU3Iq8rsVxWGNOyZ4YnAGWIR.png?f=fotoalbum_large

• Glorieus
Whahaha nou, mag ik ook meedingen? Wat een kul. Die klantenservice is belabberd. Ik zal dinsdag updaten wat ik ontvang

• Nattescheet24
Glorieus schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 18:35:
Whahaha nou, mag ik ook meedingen? Wat een kul. Die klantenservice is belabberd. Ik zal dinsdag updaten wat ik ontvang
Heeft je maat nog reactie ontvangen?😂

• Glorieus
Hij zal voor vrijdag wat moeten horen

Wat een circus dit

• Nattescheet24
Mocht iemand nog interesse hebben in een “alienware” https://amzn.eu/d/0dpmTKio

Dit is geen dell laptop, maar een dell desktop: https://www.beslist.nl/p/dell-qvs1260-512-gb-16-gb-intel-core-i7-14700-pc-zwart/6/5397184986158/

• Thedirtfish
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-07 01:48
Ik heb zojuist deze “PC” binnen gekregen en het was inderdaad een Dell laptop

• YumYum
Ben heel benieuwd wat de klantenservice gaat zeggen. heeft glorieus zijn maat al een passende oplossing ontvangen van Amazon?

• Nattescheet24
Thedirtfish schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:34:
Wat zegt de klantenservice, laat me raden.. stuur maar retour! 🥲

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-07 21:42
Thedirtfish schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:34:
Ik ga mn bestelling maar annuleren denk ik..

• Thedirtfish
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-07 01:48
Nattescheet24 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:54:
[...]

Wat zegt de klantenservice, laat me raden.. stuur maar retour! 🥲
Ja gewoon retour en hij zou een melding maken dat de productpagina niet klopt heel veel anders kreeg ik er niet uit.. helaas

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-07 21:42
Ik heb 'm geannuleerd. Dus er is er weer een beschikbaar voor de liefhebber

https://www.amazon.nl/dp/B0F8R66NMJ?th=1

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15:54
Ik krijg 'm straks, mijn hele enthousiasme is dood momenteel hierdoor haha. Enige goed nieuws is dat Amazon nooit moeilijk doet bij fouten en het geld gewoon terugstort.

• Nattescheet24
Techkeizer schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:49:
Ik krijg 'm straks, mijn hele enthousiasme is dood momenteel hierdoor haha. Enige goed nieuws is dat Amazon nooit moeilijk doet bij fouten en het geld gewoon terugstort.
Ik heb liever de pc dan mijn geld terug😂😂

• Techkeizer
Nattescheet24 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 14:21:
[...]

Ik heb liever de pc dan mijn geld terug😂😂
Pfff snap je. Zwaar uitgekeken naar deze pc en dan krijg je een lullige Dell. Rip

• Nattescheet24
Heeft er iemand iets anders uit weten te krijgen dan alleen retourneren? Ik twijfel om ook te annuleren.

• Techkeizer
Nou..

Bezorger komt net aan de deur, ik zie een dun zielig pakketje wat 100% die gare Dell laptop moet zijn. Heb helaas dus moeten weigeren aan de deur.

• Nattescheet24
Techkeizer schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 16:38:
Nou..

Bezorger komt net aan de deur, ik zie een dun zielig pakketje wat 100% die gare Dell laptop moet zijn. Heb helaas dus moeten weigeren aan de deur.
Wel zuur… Ga ook maar anuleren. De “desktop” staat weer op voorraad, denk dat amazon niks gaat compenseren.

• YumYum
vaak krijg je wel een waardebon. maar wel zuur, nog nooit eerder gehad. Gelukkig is die van mij al onderweg van Frankrijk naar Italië :?

• YumYum
In principe is dit een non-conformiteit en zou je van Amazon kunnen eisen dat ze alsnog het juiste product gaan leveren. Zou beginnen bij de klachtenafdeling!

• Nattescheet24
Ach ja, ik heb hem maar geannuleerd. Geen zin om daar nog tijd en energie in te steken. De kans dat ze die pc überhaupt kunnen leveren lijkt me klein, zeker als hij niet eens op voorraad is. Ik ga gewoon lekker verder met mijn 5070 Ti.

Wel grappig… uiteindelijk blijkt mijn vrouw toch gelijk te hebben. Nu kan ze eindelijk stoppen met vragen: “Komt die killer pc nou ooit nog binnen?”

• Glorieus
Ik kreeg hem ook binnen, en ja hoor een prachtige dell laptop ogenschijnlijk. Direct geretourneerd. Troep

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mijne ook geannuleerd

[ Voor 199% gewijzigd door Dekar op 20-07-2026 08:16 ]

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• Brozef
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:38
Zo gister was die nog niet beschikbaar en nu 30 op voorraad. Jammer dat het 30 laptops zijn

• YumYum
Ik vindt het jammer dat ze nu wel eens weten dat de advertentie niet klopt en dat ze niet gewoon de klanten op de hoogte stellen van de door hun gemaakte fout.

• Nattescheet24
Ze laten mijn review ook niet door, met de waarschuwing dat het een laptop is…

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-07 23:20

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

YumYum schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 17:21:
In principe is dit een non-conformiteit en zou je van Amazon kunnen eisen dat ze alsnog het juiste product gaan leveren. Zou beginnen bij de klachtenafdeling!
Nee. Dit valt onder de noemer “kennelijke vergissing”. Je dacht alleen een mazzeltje te hebben en die gaat niet door. Maar je wist van te voren al dat dit eigenlijk niet kon kloppen.

En daarmee is het eigenlijk afgedaan.

Dat Amazon het niet z.s.m. aanpast is klachtwaardig, maar meer dan dat zit er niet in.

[ Voor 8% gewijzigd door TTommie op 21-07-2026 21:43 ]

Mr. T.

• Realdeal93
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:03
Nog de moeite waard om de bestelling te houden? Of deze gewoon annuleren. Ik heb leverdatum eind Augustus.

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:21
Ook ik ontving een Dell Pro 13 Plus notebook.
Retour dus...

• klasens
  • Laatst online: 15:40
Ik heb ook een laptop ontvangen. Echter, weigert amazon deze retour te nemen of verder te helpen. Ze stellen dat het ontvangen pakket van 1.9kg, veel zwaarder is dan de laptop. Ofwel, ze betichten mij sjoemelen.

Ondanks bewijs en verwijzingen naar tweakers en de reviews weigeren ze medewerking. Inmiddels heb ik maar aangifte gedaan.

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:02
klasens schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:05:
Ik heb ook een laptop ontvangen. Echter, weigert amazon deze retour te nemen of verder te helpen. Ze stellen dat het ontvangen pakket van 1.9kg, veel zwaarder is dan de laptop. Ofwel, ze betichten mij sjoemelen.

Ondanks bewijs en verwijzingen naar tweakers en de reviews weigeren ze medewerking. Inmiddels heb ik maar aangifte gedaan.
Aangifte waarvan?

• Nattescheet24
klasens schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:05:

Ze hebben inmiddels mijn review van amazon verwijderd zie ik…

• klasens
  • Laatst online: 15:40
Oplichting. Immers, ik bestel een desktop en ontvang een laptop. Deze weigeren ze retour te nemen omdat de levering volgens hen zou kloppen. Dus ik ben mijn geld kwijt en heb mijn product niet.

Als ik de laptop zou kunnen retourneren en mijn geld terug zou krijgen was er niks aan de hand. Zij gebruiken als verweer: "Het gewicht van het bestelde item (Desktop) komt overeen met het gewicht van de zending. Dit betekent dat het pakket bevat het besteld item toen de zending vanuit ons Fulfilment Center verzonden was. De laptop die je hebt ontvangen weegt aanzienlijk minder dan wat overeenkomt bij de zending informatie. Op basis hiervan kunnen we geen consessie verlenen bij deze bestelling of verder hulp bieden"

^ Ter aanvulling, het ontvangen pakket was 1,9kg.

[ Voor 3% gewijzigd door klasens op 28-07-2026 12:16 ]

• Nattescheet24
klasens schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:14:
[...]

Oplichting. Immers, ik bestel een desktop en ontvang een laptop. Deze weigeren ze retour te nemen omdat de levering volgens hen zou kloppen. Dus ik ben mijn geld kwijt en heb mijn product niet.

Als ik de laptop zou kunnen retourneren en mijn geld terug zou krijgen was er niks aan de hand. Zij gebruiken als verweer: "Het gewicht van het bestelde item (Desktop) komt overeen met het gewicht van de zending. Dit betekent dat het pakket bevat het besteld item toen de zending vanuit ons Fulfilment Center verzonden was. De laptop die je hebt ontvangen weegt aanzienlijk minder dan wat overeenkomt bij de zending informatie. Op basis hiervan kunnen we geen consessie verlenen bij deze bestelling of verder hulp bieden"

^ Ter aanvulling, het ontvangen pakket was 1,9kg.
Ik snap überhaupt niet dat ze niet de advertentie ofline halen. In de advertentie staat 15 kilo. Gewoon blijven zeuren tot er iemand met verstand naar gaat kijken.

• zfxwm5z1
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 13:01
YumYum schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 18:13:
[Afbeelding]

Ze leggen de lat in ieder geval vrij hoog :P

[Afbeelding]
Probleem met klantenservice deze dagen is dat ze geen macht hebben en ook geen idee van interne werkingen omdat ze op afstand werken. Veel van die gasten zitten gewoon in een derdewereldland en werken voor 2€ per dag met de instructie om mensen maar wat gerust te stellen. Hoor ook veel mensen zeggen dat de chat soms ook gewoon een AI is.
Pagina: 1