Valve publiceert Windows-drivers voor Steam Machine

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11:47
Artikel: nieuws: Valve publiceert Windows-drivers voor Steam Machine
Auteur: @Hayte

Laatste alinea, dat klopt niet helemaal. Mijn dell laptopje heeft ook geen RAID en WiFi chipset die out of the box compatible zijn met W11 maar die kun je gewoon op het installatiemedium zetten en tijdens de installatie kiezen. Daarna kun je gewoon via WiFi je productautenticatie doen.

Aangezien de meeste telefoons tegenwoordig USB-C On The Go hebben kun je dat zelfs via je telefoon doen als je steam-machine de enige machine in je huis is.

[ Voor 14% gewijzigd door TV_NERD op 07-07-2026 15:37 ]

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-07 11:06

Hayte

Nieuwsredacteur
TV_NERD schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:37:
Artikel: nieuws: Valve publiceert Windows-drivers voor Steam Machine
Auteur: @Hayte

Laatste alinea, dat klopt niet helemaal. Mijn dell laptopje heeft ook geen RAID en WiFi chipset die out of the box compatible zijn met W11 maar die kun je gewoon op het installatiemedium zetten en tijdens de installatie kiezen. Daarna kun je gewoon via WiFi je productautenticatie doen.

Aangezien de meeste telefoons tegenwoordig USB-C On The Go hebben kun je dat zelfs via je telefoon doen als je steam-machine de enige machine in je huis is.
Dit is wat Valve zelf zegt :)

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11:47
Vraag me af wat voor bizarre driverpackage ze hebben die niet werkt tijdens een Windows install :) Volgens mij nemen ze hier het zekere voor het onzekere qua supportvragen en heeft dat niets te maken met wat er kán.