Aantal V&A reviews in dd.beoordeling niet met CSS te stylen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-07 15:02
1. Welk probleem ervaar je?
Een text only item in een HTML dd.beoordeling class kent geen HTML class of id...

2. Waarom is dat een probleem?
Nou ja "probleem" is het niet echt denk ik ;) meer een "nice-to-have" wat ik graag zou willen als feature
Kan dan niet met CSS gestyled worden - zie ook screenshots wat ik bedoel

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Als ik de advertentiepagina van een V&A item open...

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Iets wijzigen in de HTML-code van dl.adverteerder dd.beoordeling dat de tekst tussen haakjes die de review-aantal weergeeft een id of liefst een eigen attribuut of class kan krijgen (iets van review-total.number of nog anders bijv. met een span HTML attribute kan ook nog)?
Dan kan er met CSS op geselecteerd worden - en dat is precies wat ik wil om dat te kunnen doen...

CSS code welke ik gemaakt heb is deze:
Users met ≤3 V&A rating - Warning icon | met >3 V&A Rating - Good Checkmark - voor TWK NEW Dark

Achtergrond informatie is te vinden hier (in Forum Topic CSS-styles - Hoe ziet jouw T.net eruit?) in mijn post
mindwarper in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"

In advertentiepagina zelf...
Ik kan zoals ook gezegd in dat andere topic geen onderscheid maken tussen V&A users met >3 review-score met met minder dan 15 reviews en die met 15 of meer hier...

Kan iemand van Tweakers misschien iets wijzigen in de HTML-code van dl.adverteerder dd.beoordeling dat de tekst tussen haakjes die de review-aantal weergeeft een id of liefst een class kan krijgen (iets van review-total.number of nog anders bijv. met een span HTML attribute kan ook nog)?
Dan kan er met CSS op geselecteerd worden - en dat is precies wat ik wil om dat te kunnen doen...
Alsjeblieft geen haast - niet echt haast mee hoor :D

Zie ook screenshots om te zien wat ik bedoel....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dkj7ceGuQvyPMoJe7HX7ixDRM-I=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/M9cHqutXCXi7lfb4AJDNJaKu.gif?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMURbbLk8bclOrsTzFqpzUw6bBg=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/7u62I5p7ugbTQ4BPAxxLGRhJ.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door mindwarper op 08-07-2026 15:41 . Reden: wat vergeten zaken toegevoegd... ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Alle reacties

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 09:23

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat wil je precies doen? In feite kun je gewoon stylen op dd.beoordeling en dan de styling weer 'terugzetten' voor dd.beoordeling > *. Dan heb je met die eerste alleen nog de tekst te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 07-07-2026 15:10 ]

• mindwarper
Ik heb dus een poging gedaan om voor V&A advertenties te iets visueels te doen met deze gelinkte CSS code...
Users met ≤3 V&A rating - Warning icon | met >3 V&A Rating - Good Checkmark -...
Heb hierbij een aantal keuzes gemaakt -
  • Heb gekozen voor oranje rood gevarendriehoek voor V&A users met een TWK ster rating <=3
  • Een donker gouden gevarendriehoek voor users met nog geen rating
  • Een gouden/gele gevarendriehoek voor V&A users met een rating >3 maar met minder dan 15 reviews
  • Een groen vinkje voor V&A users met een rating >3 en met >=15 reviews
  • Bounce effect voor alle genoemde icoontjes voor de V&A user name
Dan als men doorklikt op een advertentie dan heb ik dat in de dl.adverteerder class proberen mee te nemen...
Ik heb het ook willen doortrekken naar de betreffende advertentiepagina zelf - maar daar is de beoordeling tussen haakjes in dd.beoordeling niet te selecteren met CSS - dus heb ik dat niet kunnen doen

Dat laten de screenshots dus zien
@Patriot - ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar ik ga het op mijn gemak komende tijd bekijken

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mijn vraag was misschien iets te breed, ik bedoel welk doel wil je bereiken die je nu nog niet hebt bereikt. In je screenscapture zie ik al waarschuwingsicoontjes, dus het lukt tenminste ten dele?

Maar misschien weet ik het al: Je wilt waarschijnlijk je styling aanpassen op basis van de waarde die tussen die haakjes staat? Want dat lukt nu inderdaad niet, maar dat ga je met je voorgestelde oplossing óók niet bereiken. Daarvoor zal die waarde in bijv. een attribuut moeten komen te staan.

• mindwarper
Patriot schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:34:
Mijn vraag was misschien iets te breed, ik bedoel welk doel wil je bereiken die je nu nog niet hebt bereikt. In je screenscapture zie ik al waarschuwingsicoontjes, dus het lukt tenminste ten dele?

Maar misschien weet ik het al: Je wilt waarschijnlijk je styling aanpassen op basis van de waarde die tussen die haakjes staat? Want dat lukt nu inderdaad niet, maar dat ga je met je voorgestelde oplossing óók niet bereiken. Daarvoor zal die waarde in bijv. een attribuut moeten komen te staan.
Precies dan moet de waarde in een class of attribuut komen te staan - dat is precies wat ik zou willen ;)

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

mindwarper schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:18:
[...]

Precies dan moet de waarde in een class of attribuut komen te staan - dat is precies wat ik zou willen ;)
Dat was niet je vraag in eerste instantie, daarom dat ik die verduidelijking gaf. Maar misschien had je dat zelf wel door, door je emoticon ging ik daarover twijfelen :P

• mindwarper
Patriot schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:23:
[...]

Dat was niet je vraag in eerste instantie, daarom dat ik die verduidelijking gaf. Maar misschien had je dat zelf wel door, door je emoticon ging ik daarover twijfelen :P
Volgens mij in de openingspost is het min of meer wel duidelijk wat ik zou willen - een aparte HTML id of class of ander soort HTML attribuut voor review aantal tussen haakjes op een Advertentie object pagina :)

Maar toch heb ik mijn openingspost iets verduidelijkt denk ik ;)
Wellicht dat er een UI designer dit topic leest - maar er is geen haast mee

[ Voor 85% gewijzigd door mindwarper op 08-07-2026 09:50 . Reden: extra context toegevoegd ]

Pagina: 1