Als je de custom css gebruikt die Tweakers zelf aanraadt, worden een paar elementen tegen elkaar gezet, zeker als je een karma- of topicstarterbadge hebt. Omdat deze snippet door jullie wordt aangeraden, meld ik het toch hier maar even. 
Ja, het is een beetje ironisch aangezien ik elders net klaagde dat UI-designers tegenwoordig veel te veel witruimte/negative space gebruiken
(god straft meteen...), en het is niet super urgent, kan er mee leven, maar misschien iets wat eenvoudig is te verhelpen? Ben zelf helaas niet zo'n css-held.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Ieder forumtopic; misschien ook wel elders waar elementen dicht bij elkaar stonden
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Toevoegen van deze custom CSS: Tweakers oude font-sizes
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat UI-elementen op het forum wel compacter zijn, maar dat er nog wel énige ruimte tussen de elementen is (minimaal 1 px?
)
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/zunkdGYaXrgtoN5DgoHACM1p.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox op MacOS, maar vermoed dat dit overal op de desktopweergave speelt
Ja, het is een beetje ironisch aangezien ik elders net klaagde dat UI-designers tegenwoordig veel te veel witruimte/negative space gebruiken
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Ieder forumtopic; misschien ook wel elders waar elementen dicht bij elkaar stonden
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Toevoegen van deze custom CSS: Tweakers oude font-sizes
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat UI-elementen op het forum wel compacter zijn, maar dat er nog wel énige ruimte tussen de elementen is (minimaal 1 px?
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/zunkdGYaXrgtoN5DgoHACM1p.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox op MacOS, maar vermoed dat dit overal op de desktopweergave speelt
scintillating