Aorus FO32U2 audiojack problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47
Beste tweakers,

Ik heb sinds een paar maandjes een schitterende Aorus FO32U2 monitor. Een schitterend scherm met verbluffende beeldkwaliteit. Maar ik zit met een probleem, waar ik me van af vroeg of het vaker voorkomt.

De audiojack stottert namelijk nog eens, waardoor het geluid de hele tijd schakelt tussen harder en zachter geluid. Alsof de jack kapot is en niet goed contact maakt. Maar ik heb alles gechecked en het ziet er gewoon goed uit. Ook de speakers / kabels verplaatst om te kijken of het daar aan lag. Maar bij mijn oude monitor nooit problemen ondervonden.

Het zijn ook niet de drivers van Windows, want op de ps5 ondervind ik dezelfde problemen. Ook is de laatste firmware versie van de monitor geïnstalleerd.

Heb ik te maken met een kapotte audio jack? Meer mensen die hier problemen mee ervaren?

Groet,
Wouter

Alle reacties

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:46
Dit klinkt mij als een probleem dat je zelf niet kan verhelpen. Aangezien je de monitor nog maar een paar maandjes hebt, zou ik naar de leverancier teruggaan. Laat hun het maar testen en verhelpen, vanwege de garantie die er op zit. Jij hebt gedaan wat je kon. Het scherm is duur genoeg.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47
Thanks voor je reactie, ja ik ben er een beetje bang voor, en was benieuwd of het een bekend probleem is, gezien het OSD ook best problemen heeft (niks wat niet te fixen is tho).

Maar ik ben bang dat een retourtje de enige optie is.