Hoi allemaal,
Ik ben fulltime .NET softwareontwikkelaar én vader van drie kinderen.
Ik liep tegen de beperkingen van bestaande oplossingen voor ouderlijk toezicht aan. Vooral op Windows vond ik het instellen en beheren vaak omslachtig. Omdat ik graag zelf software ontwikkel, besloot ik mijn eigen oplossing te bouwen.
Wat begon als een klein privéproject is inmiddels uitgegroeid tot een compleet parental-control voor Windows.
De software draait inmiddels stabiel en ik ben nu op een punt gekomen waarop ik graag feedback wil krijgen van echte gebruikers in plaats van alleen van mijzelf.
• Activiteiten van programma's bijhouden
• Overzicht van bezochte websites
• Op afstand blokkeren en vrijgeven
• Schermtijdschema's instellen
• Beheer via een webinterface
• Eenvoudige koppeling via een QR-code
• Inloggen met Google of Microsoft
Alles draait lokaal op de Windows-pc. Alleen wanneer je het apparaat op afstand wilt beheren, wordt een beveiligde relay gebruikt. Er worden dus geen screenshots of activiteiten continu naar een cloud gestuurd.
Ik ben benieuwd naar vragen zoals:
- Is de installatie eenvoudig?
- Is de interface duidelijk?
- Mis je functies?
- Voelt iets onlogisch?
- Zou je dit thuis daadwerkelijk gebruiken?
Juist eerlijke feedback helpt mij om het product beter te maken.
Wie zoek ik?
Ik zoek ongeveer 10 Nederlandse gezinnen die de software een tijdje willen gebruiken en af en toe feedback willen geven.
Interesse?
Laat gerust een bericht achter
Ik ben fulltime .NET softwareontwikkelaar én vader van drie kinderen.
Ik liep tegen de beperkingen van bestaande oplossingen voor ouderlijk toezicht aan. Vooral op Windows vond ik het instellen en beheren vaak omslachtig. Omdat ik graag zelf software ontwikkel, besloot ik mijn eigen oplossing te bouwen.
Wat begon als een klein privéproject is inmiddels uitgegroeid tot een compleet parental-control voor Windows.
De software draait inmiddels stabiel en ik ben nu op een punt gekomen waarop ik graag feedback wil krijgen van echte gebruikers in plaats van alleen van mijzelf.
Wat kan de software?
• Schermtijd beheren• Activiteiten van programma's bijhouden
• Overzicht van bezochte websites
• Op afstand blokkeren en vrijgeven
• Schermtijdschema's instellen
• Beheer via een webinterface
• Eenvoudige koppeling via een QR-code
• Inloggen met Google of Microsoft
Alles draait lokaal op de Windows-pc. Alleen wanneer je het apparaat op afstand wilt beheren, wordt een beveiligde relay gebruikt. Er worden dus geen screenshots of activiteiten continu naar een cloud gestuurd.
Waarom zoek ik testers?
Na honderden uren ontwikkelen ben ik een beetje "blind" geworden voor mijn eigen software.Ik ben benieuwd naar vragen zoals:
- Is de installatie eenvoudig?
- Is de interface duidelijk?
- Mis je functies?
- Voelt iets onlogisch?
- Zou je dit thuis daadwerkelijk gebruiken?
Juist eerlijke feedback helpt mij om het product beter te maken.
Kosten
De beta is volledig gratis.Wie zoek ik?
Ik zoek ongeveer 10 Nederlandse gezinnen die de software een tijdje willen gebruiken en af en toe feedback willen geven.
Interesse?
Laat gerust een bericht achter