Ik kan nergens iets vinden over een minimum maat tot de erfgrens van de buren op platte daken, op schuine daken is er wel een harde maat geloof ik.
Mijn garage heeft een binnenmaat van 3,76m (gemiddeld) enkelsteens en is aan weerszijde aangesloten op de garages van de buren:
:strip_exif()/f/image/fHAJXZMBjIyiciJoWUZ82FXm.png?f=user_large)
lange zijde is ca. 7,8 meter, kortere zijde is ca. 6,25m.
Qua lengte zou ik er maximaal 6 panelen op kwijt kunnen (in achtname van 50 cm tot de voor en achterkant van de garage ivm wind).
Het Valkpro+ systeem in portraitmode kom ik bij 3x2 in landscape op:
3x2 landscape | 3,73 x 4,59 m (bxd)
en bij 2x3 portrait:
2x3 portrait | 3,62 x 4,09 m (bxd)
qua maatvoering neig ik naar 2x3 portrait maar dan heb ik alsnog 14 cm speling in totaal... mag dat (volgens regelgeving)?
Ik ga sowieso met m'n buren overleggen of ze dit zien zitten maar ben benieuwd of het überhaupt mag...
Mijn garage heeft een binnenmaat van 3,76m (gemiddeld) enkelsteens en is aan weerszijde aangesloten op de garages van de buren:
:strip_exif()/f/image/fHAJXZMBjIyiciJoWUZ82FXm.png?f=user_large)
lange zijde is ca. 7,8 meter, kortere zijde is ca. 6,25m.
Qua lengte zou ik er maximaal 6 panelen op kwijt kunnen (in achtname van 50 cm tot de voor en achterkant van de garage ivm wind).
Het Valkpro+ systeem in portraitmode kom ik bij 3x2 in landscape op:
3x2 landscape | 3,73 x 4,59 m (bxd)
en bij 2x3 portrait:
2x3 portrait | 3,62 x 4,09 m (bxd)
qua maatvoering neig ik naar 2x3 portrait maar dan heb ik alsnog 14 cm speling in totaal... mag dat (volgens regelgeving)?
Ik ga sowieso met m'n buren overleggen of ze dit zien zitten maar ben benieuwd of het überhaupt mag...
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC