Recent ben ik overgestapt van Freedom Internet naar KPN. Bij Freedom maakte ik gebruik van de Fritz Box 5530. Onlangs heb ik een Fritz Box 5690 Pro gekocht en deze aangesloten toen de verbinding van Freedom nog actief was. Ik heb daarbij de instellingen overgezet van de 5530 naar de 5690 en de instellingen van de 5530 NIET gewist. De verbinding was goed.
De monteur heeft de Fritz Box NIET aangesloten. " Dat is je eigen verantwoording", vertelde hij, "ik sluit alleen de KPN Box aan. Je moet de Fritz Box vanuit de fabrieksinstelling aansluiten en dan naar de beheerpagina gaan". Zo gezegd, zo gedaan. De internetverbinding werkt nu goed.
Nu wil ik de port forwarding, zoals ik die op 5530 had, instellen op de 5690 Pro. Hoe kan ik die gegevens achterhalen?
Vriendelijke groet,
Marianne
De monteur heeft de Fritz Box NIET aangesloten. " Dat is je eigen verantwoording", vertelde hij, "ik sluit alleen de KPN Box aan. Je moet de Fritz Box vanuit de fabrieksinstelling aansluiten en dan naar de beheerpagina gaan". Zo gezegd, zo gedaan. De internetverbinding werkt nu goed.
Nu wil ik de port forwarding, zoals ik die op 5530 had, instellen op de 5690 Pro. Hoe kan ik die gegevens achterhalen?
Vriendelijke groet,
Marianne