Druk met een verbouwing bezig om onze benedenverdieping op te knappen.
Hierin is de dekvloer verwijderd en op netten vloerverwarming aangebracht.
Een 2,5 week geleden is de nieuwe zandcement dekvloer gestort met droogtijdversneller en vezels erin.
Volgens mijn aannemer is deze na 2 weken uitgehard.
Hierop heb ik ook mijn planning op aangepast om na 2 weken te beginnen met opstoken.
Echter is de partij die het leidingwerk moet doen dermate traag dat ze vandaag een begin hebben gemaakt om mijn verdeler aan te sluiten maar moet dit nog afmaken alleen weet hij nog niet wanneer.
Probleem is dat volgens planning 13 Juli mijn PVC vloer gelegd gaat worden.
En de week erna mijn keuken geplaatst wordt.
Nu maak ik mij aardig zorgen of ik wel een volledige opwarm en afkoel cyclus kan uitvoeren voordat mijn PVC vloer gelegd gaat worden.
Of valt dit allemaal wel mee en kan dit geen kwaad?
Hierin is de dekvloer verwijderd en op netten vloerverwarming aangebracht.
Een 2,5 week geleden is de nieuwe zandcement dekvloer gestort met droogtijdversneller en vezels erin.
Volgens mijn aannemer is deze na 2 weken uitgehard.
Hierop heb ik ook mijn planning op aangepast om na 2 weken te beginnen met opstoken.
Echter is de partij die het leidingwerk moet doen dermate traag dat ze vandaag een begin hebben gemaakt om mijn verdeler aan te sluiten maar moet dit nog afmaken alleen weet hij nog niet wanneer.
Probleem is dat volgens planning 13 Juli mijn PVC vloer gelegd gaat worden.
En de week erna mijn keuken geplaatst wordt.
Nu maak ik mij aardig zorgen of ik wel een volledige opwarm en afkoel cyclus kan uitvoeren voordat mijn PVC vloer gelegd gaat worden.
Of valt dit allemaal wel mee en kan dit geen kwaad?