Het homelab is mijn nieuwe hobby en het is een beetje duur, maar vooral heel erg leuk. […] Ik zette ze in Google Foto's: deels vanwege de gunstige prijs, maar vooral omdat dat het wel erg eenvoudig maakte om het album te delen met familie en vrienden. […] Tweeënhalf jaar later blijkt dat geen duurzame oplossing. Ik moest betalen: eerst 2,99 euro per maand en inmiddels 3,99 euro per maand omdat ik over de 100GB opslag heen ben
...
Misschien lees ik ergens overheen, maar als je een vergelijking maakt, ook op financieel vlak en je noemt het ene duur, dan verwacht ik ook op zijn minst een indicatie van wat het alternatief kost. Ik begrijp wel dat het geen 1:1 vergelijking is, maar daar hangt dan ook een heel ander prijskaartje aan.
Vier euro per maand aan kosten doet op zich toch geen afbraak aan het duurzaam zijn? Zo leest het nu wel.
...
Misschien lees ik ergens overheen, maar als je een vergelijking maakt, ook op financieel vlak en je noemt het ene duur, dan verwacht ik ook op zijn minst een indicatie van wat het alternatief kost. Ik begrijp wel dat het geen 1:1 vergelijking is, maar daar hangt dan ook een heel ander prijskaartje aan.
Vier euro per maand aan kosten doet op zich toch geen afbraak aan het duurzaam zijn? Zo leest het nu wel.