Zoekende naar een soundbar max 500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fruitbiscuit
  • Registratie: Augustus 2016
  • Nu online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar+Subwoofer voor onder de tv, de TV hangt al aan een beugel dus misschien wil ik de soundbar ook ophangen. De TV is 65 inch (Sony Bravia XR-65A80K)

Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Waar een soundbar voor bedoeld is, ik ben niet opzoek naar het allerbeste, ik doe het al jarenlang met de ingebouwde TV speakers op een oude TV. Bluetooth is een must voor de platenspeler die in de woonkamer staat.

Daarnaast is het handig om te weten dat ik van plan ben om een Nvidia Shield aan te schaffen om te streamen vanaf mijn Jellyfin server en game streaming met Moonlight en Sunshine.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben er zelf niet zo in thuis dus ik dacht ik blijf bij het zelfde merk, andere merken zijn zeker welkom. Sony HT-S400

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vraag wel opmerking, ik heb al wel een Sonos play 1 SL die nog een plekje moet krijgen ergens, niet een must dat deze gekoppeld moet worden. Tweedehands is voor mij ook geen probleem.

Alle reacties

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:25
JB bar 800. Die heeft fysieke speakers die je draadloos kan laden aan de soundbar en kan gebruiken als volledig draadloze surround speakers. Kost € 540.

2e hands is er veel meer voor je budget te koop natuurlijk. Wellicht kun je voor een mooie prijs een Samsung Q990F op de kop tikken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:37

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Over een belangrijk criterium ontbreekt informatie: Veel fabrikanten, waaronder Sonos, verkopen een platform waarmee ze de gebruiker gemak leveren. Puur naar de geluidskwaliteit bekeken is hun hardware veel te duur voor wat je er voor krijgt, echter vinden veel gebruikers zo'n platform niet onbelangrijk. Het is belangrijk om te weten of je het best mogelijke geluid voor je geld wilt, of geld wilt uitgeven aan dit soort smart-functies.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hulleman schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:35:
JB bar 800. Die heeft fysieke speakers die je draadloos kan laden aan de soundbar en kan gebruiken als volledig draadloze surround speakers. Kost € 540.

2e hands is er veel meer voor je budget te koop natuurlijk. Wellicht kun je voor een mooie prijs een Samsung Q990F op de kop tikken.
De Q990F ga jij niet vinden voor rond de 500....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Fruitbiscuit
  • Registratie: Augustus 2016
  • Nu online
dmantione schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:36:
Over een belangrijk criterium ontbreekt informatie: Veel fabrikanten, waaronder Sonos, verkopen een platform waarmee ze de gebruiker gemak leveren. Puur naar de geluidskwaliteit bekeken is hun hardware veel te duur voor wat je er voor krijgt, echter vinden veel gebruikers zo'n platform niet onbelangrijk. Het is belangrijk om te weten of je het best mogelijke geluid voor je geld wilt, of geld wilt uitgeven aan dit soort smart-functies.
Zo'n platform maakt mij niet heel veel uit. Het mag om mij gewoon plug en play zijn, en aan gaan wanneer ik de TV aan druk. En daarnaast zoals vermeld, bluetooth voor de platenspelen :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:25

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

Pagina: 1