op naam klikken brengt mij niet bij poster van het bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 853 views

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt

Gewoon op heel tweakers ingelogt/uitgelogd is het zelfde
Via een incognito scherm werkt het zoals het moet

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
uitgelogd. incognoto. ingelogd.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed

Goed.
https://gathering.tweaker...message/85648826#85648826
Neem de bovenste reactie. wanneer je op de naam zou klikken dan zou je uit moeten komen bij de post van de reactie. dit werk op mijn Android telefoon/tablet. en mijn pc (mits in een incognito)

Maar normaal in mijn chrome browser werkt dit niet.
Wanneer ik op een naam/bericht klik ga ik niet naar dat bericht toe.
Maar naar de bovenzijde van de pagina waar het bericht op staat.

Vroeger, werkte dit zoals boven omschreven perfect.
is er iets verandert?

Indien relevant, voeg een screenshot toe
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
pc. chrome browser up to date. cookies geleegd.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:51

Jorissie87

No diggity

Welke plugins heb je geinstalleerd staan in je browser? Dit omdat het in je incognito venster blijkbaar wel lukt. Misschien een gekke adblocker ofzo? Bij mij werkt het gewoon in Chrome

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• jack zomer
  • Niet online
adblocker. meer niet.

maar het is opgelost.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOgwaafivvkVbvkwhD7kUBGbpkM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cyobHewhg8iinwoqSZH2oAQ0.png?f=fotoalbum_large
ik heb bij de 2 omcirclede dingen even de vinkjes uit en aan gezet. opgeslagen en weer uit gezet.
Nu is het gedrag van klikken op een post weer compleet normaal

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 13:33
nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door RHE218 op 06-07-2026 10:20 ]

• jack zomer
  • Niet online
@RHE218 speel even in de instellingen met de 2 die ik heb aangepast.
het loste het voor mij op

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 13:33
jack zomer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:20:
@RHE218 speel even in de instellingen met de 2 die ik heb aangepast.
het loste het voor mij op
Thanks, Ik was al aan het zoeken maar kan die instellingen niet direct terugvinden (ik heb een andere indeling)... Ik kijk straks even verder, buiten de baas zn tijd ;)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik probeer je probleem te begrijpen (ben geen devver oid, gewoon gebruiker), maar ik snap niet wat je bedoelt met "Wanneer ik op een naam/bericht klik ga ik niet naar dat bericht toe. Maar naar de bovenzijde van de pagina waar het bericht op staat".
Welke naam bedoel je? Want ik denk aan naam van degene die het bericht heeft geplaatst en in alle gevallen zou dat je naar de profielpagina moeten brengen.

Commandline FTW

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:49
Hero of Time schreef op maandag 6 juli 2026 @ 18:52:
Ik probeer je probleem te begrijpen (ben geen devver oid, gewoon gebruiker), maar ik snap niet wat je bedoelt met "Wanneer ik op een naam/bericht klik ga ik niet naar dat bericht toe. Maar naar de bovenzijde van de pagina waar het bericht op staat".
Welke naam bedoel je? Want ik denk aan naam van degene die het bericht heeft geplaatst en in alle gevallen zou dat je naar de profielpagina moeten brengen.
De username in een quote. (Dus bijvoorbeeld jouw username in de quote die ik nu maak ;) )

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Flapperbol schreef op maandag 6 juli 2026 @ 18:57:
[...]

De username in een quote. (Dus bijvoorbeeld jouw username in de quote die ik nu maak ;) )
Ah, maar dat is de hele regel dat de link is, niet een apart stukje of specifiek de naam van de poster. En als je de post volgorde omdraait, kan er wel wat geks gebeuren. Daar zitten wel meer bugs in als ik 't mij goed herinner.

Het had iig handig geweest om 'quote' te noemen in de uitleg, want dat ontbreekt volledig en is ook niet echt uit de context te halen.

Commandline FTW

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het scrollen van een link met fragment naar de bijbehorende plek op de pagina is browser-behaviour. Uiteraard moet het element waar de fragment naar verwijst dan wel op de pagina staan; wellicht dat daar iets mis is gegaan. Aangezien het nu wel weer lijkt te werken denk ik niet dat dit iets is wat structureel aan onze kant fout gaat.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.