Ik ben een vrijwillige bestuurder van een goede doelenorganisatie in Leiden. We hebben een fors pand waarin ook andere goede doelenorganisaties gehuisvest zijn, en van ons huren. Nu hebben we via een niet nader te noemen partij ons internetpakket geregeld. Echter hebben diverse andere organisaties soms direct via deze organisatie hun eigen internet abonnement afgesloten en anderen via onze aansluiting. We weten dat we met deze oplossing veel te veel betalen, en willen eigenlijk toe naar een ander netwerk. Echter heb ik als leek wat hulp nodig bij begrijpen wat onze opties zijn en hoe we de infrastructuur achter de 'meterkast' ook zo kunnen inrichten dat het ook met weinig lokale kennis up and running te houden blijft.
Mijn vraag is of iemand interesse heeft om mij hier verder bij te helpen. Indien er echt wat uren in gestoken moeten worden, kunnen we natuurlijk een opdracht opstellen en een vergoeding betalen.
Bij interesse in dit verder uitdiepen, of een suggestie wie hier mogelijk een goede partij voor zou zijn, wordt een dm gewaardeerd. Ik hoop geen nieuw topic(boom) te starten.
Mijn vraag is of iemand interesse heeft om mij hier verder bij te helpen. Indien er echt wat uren in gestoken moeten worden, kunnen we natuurlijk een opdracht opstellen en een vergoeding betalen.
Bij interesse in dit verder uitdiepen, of een suggestie wie hier mogelijk een goede partij voor zou zijn, wordt een dm gewaardeerd. Ik hoop geen nieuw topic(boom) te starten.