Mijn vraag
Na de update van de firmware via de Windows tools van Canon print deze printer onzin. Voor de update printen de printer goed. Testpagina drukt een Windows selectiescherm af en vanuit Word print hij alleen de eerste regel en verder niets. Echter vanuit één bepaalde website print hij wel gewoon de hele pagina, die wordt eerst opgemaakt als PDF en dan geprint, maar vanuit een PDF die al op de PC staat print hij weer alleen de eerste regel. Sla mij maar ....
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 Home, Office 2024, New Outlook, Chrome en Edge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers verwijderd en de laatste versie geinstaleerd.
Printer gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd, helpt niet.
Ik heb veel meegemaakt maar deze is nieuw.
Na de update van de firmware via de Windows tools van Canon print deze printer onzin. Voor de update printen de printer goed. Testpagina drukt een Windows selectiescherm af en vanuit Word print hij alleen de eerste regel en verder niets. Echter vanuit één bepaalde website print hij wel gewoon de hele pagina, die wordt eerst opgemaakt als PDF en dan geprint, maar vanuit een PDF die al op de PC staat print hij weer alleen de eerste regel. Sla mij maar ....
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 Home, Office 2024, New Outlook, Chrome en Edge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers verwijderd en de laatste versie geinstaleerd.
Printer gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd, helpt niet.
Ik heb veel meegemaakt maar deze is nieuw.
[ Voor 3% gewijzigd door GrandPa-NL op 05-07-2026 11:28 ]
Leef vandaag, morgen bestaat niet.